Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja Harbingers zaskakuje odświeżonym wizerunkiem

Krakowska agencja digitalowa Harbingers zaprezentowała nowy, odświeżony wizerunek. Zmianie uległy takie elementy identyfikacji marki, jak wygląd strony internetowej, logo oraz herb. Jak jest cel redesignu i co poprzez zmiany chce zakomunikować Harbingers?
O autorze
1 min czytania 2019-10-30

„Poprzez ciągły, odważny rozwój, dawać Tobie i nam wartość i spełnienie” – to hasło przyświeca agencji, która od ponad dwóch lat walczy dla sklepów e-commerce, producentów, eksporterów i korporacji o ich dynamiczny wzrost i pozycję lidera online.

Potrzeba ciągłego rozwoju i niechęć do stagnacji wpisane są w DNA Harbingers, stąd też pomysł na zmianę identyfikacji wizualnej samej agencji. Celem odświeżenia wizerunku jest komunikacja dopasowana do tych, którzy, podobnie jak Harbingers, nie boją się odważnych decyzji i chcą być liderem w swojej branży.

Innowacja, doświadczenie, odwaga

Jak tym razem zaskakuje nas agencja, która nie boi nazywać się e-commerce #GameChangers? Nowa szata graficzna jeszcze mocniej podkreśla charakter marki. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W naszej poprzedniej identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na doświadczeniu, a dziś dodajemy nowoczesność i odwagę. Odświeżony wizerunek agencji to połączenie profesjonalizmu, skuteczności oraz innowacji. Takie zestawienie znakomicie oddaje naszą osobowość oraz podkreśla przywiązanie Harbingers do technologii i sztuki marketingu cyfrowego – przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers. 

To, co aktualnie można podziwiać na stronie internetowej agencji, to jedynie czubek góry lodowej – kluczowa zmiana to redefinicja wartości Harbingers. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W ciągu ostatnich dwóch lat nasz zespół powiększył się o kilkudziesięciu specjalistów. Realizujemy projekty w Polsce i na świecie dla najbardziej ambitnych marek, m.in. Castoramy, Capgemini, Oknoplast, 4F, TALLY WEiJL, Dr.Max, Kare Design. Tylko w tym roku otrzymaliśmy 5 nominacji do European Search Awards, 2 nominacje do Google Premier Partner Awards i 3 nominacje w International Performance Marketing Awards – w tym dla najlepszej agencji na świecie. Możemy pochwalić się skutecznością, doświadczeniem, nie brak nam ambicji. Wraz z rozwojem Harbingers zmieniły się również nasze wartości, które pielęgnujemy i wspieramy w organizacji – dodaje CEO Harbingers. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Efekty zmian podziwiać można na stronie internetowej agencji.