TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY” – Tyskie rusza z hasłem wsparcia w najnowszej kampanii

Przekaz najnowszej kampanii marki Tyskie, dotyczący bycia razem przez Polaków mimo problemów, związany jest z aktualną sytuacją, która z dnia na dzień miała wpływ na zamknięcie barów, miejsc spotkań oraz anulowanie największych wydarzeń muzycznych i sportowych, w tym EURO 2020.
O autorze
1 min czytania 2020-04-02

Kampania ma podkreślać, jak wielką rolę stanowią relacje, solidarność i wspieranie się na duchu bez względu na trud czasów. Odwołanie do historii w tym wypadku ma pokazać, że Polacy wielokrotnie przeżywali ciężkie chwile i to właśnie wtedy, jak nigdy wcześniej, potrafili być razem, także przy Tyskim.

W spocie znalazło się subtelne nawiązanie do obecnej sytuacji – pomimo wytycznych zachowania bezpiecznej odległości, nadal można skracać dystans w relacjach – chociażby z sąsiadem na balkonie, co widzimy coraz częściej w mediach społecznościowych.

– Z badań, jakie prowadzimy, wynika jasno, że Polacy są zmęczeni negatywnymi i tragicznymi komunikatami w mediach. Tęsknimy za spacerami, rozmowami, spotkaniami czy wspólnym piwem w towarzystwie. Dlatego potrzebne jest podniesienie na duchu oraz iskra nadziei na lepsze jutro i normalność – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.

Poza kampanią telewizyjną, Tyskie w najbliższym czasie stawia na kolejne działania odwołujące się do obecnej sytuacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria, Agencja Gong (działania digitalowe, komunikacja koncepcji), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów).

Słuchaj podcastu NowyMarketing