Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Vogue Italia z powodu koronawirusa wypuszcza nowy numer z całkowicie pustą okładką

Vogue Italia z powodu koronawirusa wypuszcza nowy numer z całkowicie pustą okładką
Nie, nie jest to związane z brakiem zdjęć – jak tłumaczy redaktor naczelny magazynu, biel to jasność, która następuje po ciemności, swego rodzaju odrodzenie, a także nowy początek.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Włoska edycja Vogue’a niejednokrotnie udowodniła już, że nie jest obojętna na aktualne problemy, z którymi zmaga się społeczeństwo. Kilka miesięcy temu, aby zwrócić uwagę na postępujące zmiany klimatyczne i brak jakichkolwiek działań ze strony branży modowej, by im przeciwdziałać, redakcja magazynu postanowiła wypuścić numer, w którym nie zamieszczono żadnej sesji zdjęciowej – jedynie kolorowe ilustracje.

Tak i tym razem Vogue Italia nie pozostał obojętny na kwestię pandemii koronawirusa, która dotyczy całego świata – najnowszy, kwietniowy numer magazynu pojawi się bowiem na półkach sklepowych z całkowicie pustą, białą okładką. I nie jest to związane z brakiem zdjęć, wręcz przeciwnie – jak tłumaczy redaktor naczelny czasopisma Emanuele Farneti, fotografii gotowych do wykorzystania było mnóstwo, lecz czy kolejne sesje zdjęciowe prezentujące uśmiechnięte modelki w fikuśnych ubraniach byłyby na miejscu w obliczu tego, co się aktualnie dzieje na świecie? 

Biel, która uświetnia kwietniową okładkę włoskiego Vogue’a, ma zwiastować czystość, odrodzenie, jasność, która następuje po ciemności, swego rodzaju nowy początek. „Biel nie oznacza kapitulacji. To także czysta kartka – strona tytułowa nowej historii, która właśnie się zaczyna”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Redakcja francuskiej edycji magazynu Elle postanowiła podziękować lekarzom oraz pielęgniarkom za ich walkę z koronawirusem i wypuściła specjalną edycję czasopisma, która jest jednocześnie przewodnikiem o pracy, kulturze i szkole w czasie pandemii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z kolei redaktorzy brytyjskiej edycji magazynu Grazia postanowili uhonorować lekarki i pielęgniarki, które są na pierwszej linii frontu w codziennej walce z wirusem i umieścili ich wizerunki na okładkach najnowszego wydania czasopisma.