Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię audioteksową dla Majonezu Dekoracyjnego WINIARY

Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu Dekoracyjnego Winiary pod hasłem „Odkręć sobie kasę!”.
O autorze
1 min czytania 2020-09-22

Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje całą Polskę i dotyczy Majonezu Dekoracyjnego WINIARY (wszystkie pojemności). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 14 września i potrwa do 30 października 2020 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkt promocyjny – Majonez Dekoracyjny WINIARY i wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną w postaci gotówki w wysokości 50 zł. Codziennie do wygrania jest 100 x 50 zł, a łączna pula nagród dziennych wynosi 4 700. Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – 30 000 złotych.

Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Regulamin loterii dostępny jest na stronie www.uniqueone.pl oraz www.winiary.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social media, telewizji oraz internecie. Zakup mediów powierzono UM Thrive. Za reklamę telewizyjną odpowiada agencja Publicis. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj