Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Niekonwencjonalna kreacja 3D z okazji Black Week od CCC

Na ulicach największych polskich miast można już zobaczyć nową kampanię CCC. Jednym z jej elementów są czarno-białe plakaty. Znajduje się na nich informacja o super rabatach do -50% z okazji Black Week, a ich dodatkowym atutem jest… animacja 3D.
O autorze
0 min czytania 2020-11-19

Z okazji Black Week CCC przygotowało dla swoich klientów bardzo atrakcyjne rabaty do -50%. Innowacyjnym, kreatywnym smaczkiem tej akcji są widoczne w największym miastach w Polsce plakaty 3D. Aby wprawić w ruch widoczne na nich komunikaty oraz modele butów, wystarczy uruchomić aparat w smartfonie i skierować go na plakat. Technologia AR sprawi, że na ekranie naszych urządzeń zobaczymy efektowną animację, w tym obracający się but. 

Na dole plakatów znajduje się kod QR, który po zeskanowaniu aparatem przekieruje nas na CCC.eu, gdzie można dokonać szybkich i wygodnych zakupów.