Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Premiera e-booka „Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy”

Premiera e-booka „Nowy portal krok po kroku: narzędzia, wskazówki, trendy”
Budowa portalu internetowego to złożony i pracochłonny projekt. Przed jego rozpoczęciem warto zajrzeć do najnowszego e-booka e-point, w którym eksperci e-commerce wyjaśniają krok po kroku, jak stworzyć portal, który realizuje potrzeby klientów i pracowników.
O autorze
1 min czytania 2021-02-17

Kompleksowe wsparcie całej firmy

E-book skierowany jest do wszystkich ról w firmie, które biorą udział w procesie tworzenia portalu, włącznie z przedstawicielami działów:

  • marketingu,
  • digitalu,
  • sprzedaży,
  • IT,
  • zarządzania produktem,
  • employer brandingu,
  • rozwoju marki.

Całościowy przewodnik po każdym etapie powstawania portalu

Materiał został stworzony tak, aby mógł wspierać każdy etap powstawania portalu. Od momentu podejmowania decyzji o rozpoczęciu prac aż do jego uruchomienia. Pomogą w tym informacje dotyczące tego, jak:

  • określić właściwe cele portalu,
  • przygotować harmonogram wdrożenia,
  • napisać RFP i wybrać dostawcę,
  • uczestniczyć w projektowaniu portalu,
  • ustalić, kto w Twojej firmie powinien być zaangażowany w proces jego powstawania,
  • współpracować z dostawcą wybranego rozwiązania,
  • finalnie uruchomić portal,
  • rozwijać system w przyszłości.

Portal to coś więcej niż narzędzie wspierające sprzedaż. Firmy wykorzystują go w wielu obszarach działalności, jak m.in. rekrutacja czy obsługa reklamacji. I chociaż jego budowa i wdrożenie jest czasochłonne i wymagające, warto przez nie przejść dla uzyskania korzyści.

E-book pobierzesz bezpłatnie na stronie autora.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj