Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA świętuje Pride Month specjalną kolekcją kanap

IKEA świętuje Pride Month specjalną kolekcją kanap
Love Seats to specjalna kolekcja mebli od IKEA, które są inspirowane flagami społeczności 2SLGBTQ+. Kolorowe kanapy są pretekstem do dzielenia się historiami o miłości bez barier.
O autorze
1 min czytania 2021-06-28

Oprócz wypuszczania na rynek tęczowych toreb, kanadyjski oddział siedzi IKEA świętuje Pride Month projektując 10 różnych kanap, które odnoszą się do flag 2SLGBTQ+ – chodzi konkretnie o społeczności określające się jako aseksualne, transseksualne, biseksualne, lesbijki, panseksualne, transpłciowe, niebinarne, gender fluid oraz two-spirit (termin zbiorczy dla rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej, którzy pełnią rolę trzeciej płci).

Każda z wymienionych społeczności ma swoją własną flagę – ich żywe kolory posłużyły jako inspiracja dla takich twórców jak Bianca Daniela Nachtman, Madison van Rijn; Charlotte Carbone; i Ali Haidera, którzy są znani z działalności na rzecz mniejszości seksualnych. Zaprojektowane przez nich pokrowce dla IKEA są kolejną cegiełką, dzięki której szerzyć wiedzę i  tolerancję dla osób 2SLGBTQ+.

— Miłosne kanapy służą jako platforma, na której członkowie i sojusznicy społeczności 2SLGBTQ+ mogą bezpiecznie dzielić się swoimi historiami miłosnymi — niezależnie od tego, czy są to historie o miłości własnej, romantycznej, rodzinnej, wybranej czy społecznościowej — wyjaśnia IKEA Kanada.

— W IKEA świętowanie IDAHOT [Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii] oznacza propagowanie bardziej sprawiedliwego i równego świata wolnego od homofobii, transfobii i bifobii. Chcemy, aby ludzie wszystkich orientacji seksualnych i tożsamości płciowych czuli się jak w domu zarówno w IKEA, jak i wszędzie. Tegoroczna współpraca Love Seats jest zgodna z naszym zaangażowaniem w tworzenie społeczności i oddanie głosu naszym współpracownikom i klientom 2SLGBTQ+, aby czuli się mile widziani, szanowani i doceniani za to, jacy są — dodaje John Williams, lider ds. równości, różnorodności i włączenia w IKEA Kanada.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tętniące życiem kanapy będą instalowane w sklepach IKEA w całej Kanadzie przez całe lato.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kanapa inspirowana flagą panseksualistów

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kanapa inspirowana flagą biseksualistów

Kanapa inspirowana Progress Flag

Kanapa inspirowana flagą lesbijek