Marki na rzecz 31. finału WOŚP

Marki na rzecz 31. finału WOŚP
Jak co roku, również w 2023 wiele marek postanowiło wesprzeć działania Fundacji Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczny finał organizowany pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych” firmy wsparły przede wszystkim wyjątkowymi aukcjami, a także rozmaitymi zbiórkami.
O autorze
3 min czytania 2023-01-24

Żabka

Sieć sklepów Żabka zaproponowała w tym roku niecodzienną licytację w ramach wsparcia 31. Finału WOŚP. W ramach aukcji na Allegro internauci mogą wylicytować udział w spocie reklamowym oraz spędzić dzień pełen atrakcji na planie zdjęciowym z zespołem marketingu. Żabka i jej franczyzobiorcy zbierają także datki na rzecz WOŚP w ponad 9000 sklepach w całej Polsce.

Łukasiewicz – IMiF

Również Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki po raz kolejny wsparł WOŚP. Przeznaczył on na 31. finał stworzone we współpracy z krakowskimi jubilerami ekskluzywne dwa serca-zawieszki – złote i srebrne. Biżuteria ta powstała ze szlachetnych metali, jak srebro i 14-karatowe złoto, z dodatkiem grafenu G-Flake®, który produkowany jest w laboratoriach Łukasiewicz – IMiF. W ramach aukcji można także wylicytować wizytę w laboratoriach fotoniki i mikroelektroniki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tarczyński

Marka Tarczyński nie tylko została w tym roku głównym sponsorem wrocławskiego finału WOŚP, ale również przeznaczyła na aukcję wynajem na imprezę firmowego Food Trucka MeatLovers wraz z zespołem, który przygotuje 150 hot-dogów z linii Tarczyński Naturalnie. Dodatkowo marka wystawiła na aukcji nie lada gratkę dla kibiców wspierających drużynę Panthers Wrocław – dożywotni bilet wstępu na wszystkie mecze futbolistów.

Lidl

Lidl Polska wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od 14 lat. Obecnie w sklepach sieci organizowana jest specjalna zbiórka środków oraz sprzedaż wyjątkowych gadżetów WOŚP, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 31. Finału WOŚP. Oprócz tego marka zorganizowała aukcję, na której do wylicytowania są: dzień na planie Kuchni Lidla, koszulka z autografami popularnych gamerów, a także kolacja przygotowana przez Karola Okrasę w restauracji „Platter by Karol Okrasa”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Biedronka

Podobnie jak Lidl, Biedronka także zorganizowała sprzedaż wyjątkowych produktów – specjalnych, zimowych czapek z logiem Biedronki i czerwonym serduszkiem WOŚP. Całkowity przychód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie 31. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć prowadzi także zbiórkę funduszy na WOŚP w ponad 3300 placówkach w Polsce, a na aukcję wystawiła profesjonalną sesję zdjęciową dla psa lub kota, zakończoną publikacją zdjęcia na okładce kwartalnika „Pupilowe Sprawy”, a także zakupy z ekspertem Biedronki i voucherem o wartości 300 zł.

Amica

Grupa Amica na rzecz 31. finału WOŚP wystawiła pięć dwuosobowych zaproszeń na specjalną edycję warsztatów kuchni włoskiej, połączonych ze zwiedzaniem fabryki we Wronkach pod Poznaniem. Licytacja dostępna jest na profilu Allegro Amica.

Crunchips

W tym roku Crunchips po raz drugi został oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Marka na aukcję na rzecz WOŚP wystawiła przedmiot skierowany do fanów Bundesligi i kolekcjonerów – replikę koszulki z meczu drużyny FC Kaiserslautern z Bayernem Monachium w sezonie 1997/1998. Na koszulce zespołu znajduje się podpis Jurka Owsiaka, a także podpisy założycieli Kanału Sportowego, który wraz z Crunchips wspierają działania na rzecz WOŚP.

Janusz Palikot

Janusz Palikot od 12 lat wspiera Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku wystawił on na aukcję wyjątkowy lot balonem nad malowniczym krajobrazem Suwalszczyzny oraz kolację na specjalnie przygotowanej na tę okazję tratwie pływającej po jeziorze Jaczno. Dodatkowo przekazał on na aukcję album „Dom Palikotów” oraz zestaw reportaży Janusza Palikota – „Zapiski z Marakeszu”, „Gruzińskie” i „Wenecjowanie” z podpisami autorów oraz zaproszenie na zwiedzanie Browaru Tenczynek dla 2 osób.

Architecture Snob

W tegoroczną zbiórkę włączyła się także platforma Architecture Snob. Zorganizowała ona akcję „Architekci grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy”, w ramach której można wylicytować np. wyjątkowe spotkania, takie jak spacer po Elektrowni Powiśle z współtwórcą tego obiektu, Michałem Sadowskim z pracowni APA Wojciechowski Architekci; zwiedzanie budynku Lingwistyki Stosowanej i Wydziału Neofilologii UW z jego współautorką, prof. Ewą Kuryłowicz; czy też kolację z Marcinem Szczeliną, red. nacz. magazynu „Architecture Snob” w restauracji Pod Gigantami.

Hochland

W ramach tegorocznego wsparcia dla WOŚP marka Chochland Polska zorganizowała zbiórkę, wykorzystując do tego narzędzie eSkarbonka. Ponadto Hochland dokona samemu wpłaty na eSkarbonkę, jak również przekaże kosze ze swoimi produktami na licytację.

Herlitz

Herlitz we współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy stworzył unikatową kolekcję zeszytów i przyborów plastycznych, która została zaprojektowana wspólnie z Jurkiem Owsiakiem w oparciu o motywy graficzne WOŚP i Pol’and’Rock Festival. Do sprzedaży trafi aż 2 mln produktów ozdobionych wyjątkowym serduszkiem WOŚP.

Lipton

Także marka Lipton w ramach współpracy z WOŚP przygotowała limitowaną serię opakowań herbaty Lipton Yellow Label z charakterystycznym czerwonym sercem oraz wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. Specjalna edycja w ilości 7 mln sztuk dostępna jest w sklepach w całej Polsce.

TaniaKsiazka.pl

Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl również po raz kolejny wsparła finał WOŚP. W tym roku firma przekazała na licytację zwiedzanie swojego ogromnego magazynu z książkami, a także zapoznanie się z procesami w nim zachodzącymi. Dwójka zwycięzców otrzyma też paczkę z wybranymi przez firmę 31 książkami.