30.06.2023
Tam, gdzie bije serce hip hopu, tam jest Lech
30.06.2023
Tam, gdzie bije serce hip hopu, tam jest Lech
28.06.2023
Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
27.06.2023
Httpool Polska wspiera markę Lech w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na Spotify
22.06.2023
Lech przypomina Wielkopolanom o ich wyjątkowości w kampanii „Wielkopolski, wyjątkowy, tej!”
21.04.2023
Cut The Mustard z obsługą marki LECH na kolejny rok
27.03.2023
„Lech it Easy!” – Natalia Szroeder promuje nowość od Lecha
18.01.2022
Lechendy idą z wiatrem zmian! Lech jest warzony dzięki energii z wiatru
18.10.2021
Lechendy wchodzą w eko. Rusza quiz dla konsumentów
11.10.2021
Lech Polish Hip-Hop Music Awards za nami
28.06.2021
Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku „Czarna Wołga. Cichy&Mały”
wczoraj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
2 dni temu
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
2 dni temu
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
2 dni temu
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
3 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców