
31.05.2024
Product placement zmienił przemysł filmowy nie do poznania. Czy to koniec artystycznego wymiaru Hollywood?
31.05.2024
Product placement zmienił przemysł filmowy nie do poznania. Czy to koniec artystycznego wymiaru Hollywood?
08.11.2021
Maciej Szurek (Insbay): Zmieniamy tradycyjny product placement w mierzalny kanał sprzedażowy
26.02.2020
Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł
04.09.2019
Voice in Poland 7: Podcast jako influencer marketing
08.08.2019
Spider-Man i supersamochody superbohaterów
08.05.2019
Kubek Starbucksa w „Grze o tron” – product placement czy zwykła wpadka? [opinie]
06.04.2018
Monika Cielemęcka-Chojnowska (Spark Foundry): Dobry product placement to przede wszystkim pokazanie produktów i usług w naturalnym środowisku
01.12.2016
Jak marki promują się w teledyskach?
17.05.2016
Audycja zawiera lokowanie produktu
05.04.2016
Marketing czasomierzy luksusowych
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”