![Magdalena Skarżyńska: fascynująca możliwość ciągłego tworzenia na nowo to bezsprzeczna zaleta marketingu [PODCAST]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/NM-podcast-142x0-c-default.png)
22.07.2025
Magdalena Skarżyńska: fascynująca możliwość ciągłego tworzenia na nowo to bezsprzeczna zaleta marketingu [PODCAST]
22.07.2025
Magdalena Skarżyńska: fascynująca możliwość ciągłego tworzenia na nowo to bezsprzeczna zaleta marketingu [PODCAST]
13.05.2025
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
03.04.2025
1089 firm tworzy rynek agencji public relations [BADANIE]
21.03.2025
ICCO World PR Report 2024/25: kluczowe trendy, wyzwania i możliwości branży PR [KOMENTARZ]
19.03.2025
International Public Relations Network 2025: poznaj kluczowe obszary wzrostu w PR [BADANIE]
29.01.2025
PR na przełomie 2024/2025
10.12.2024
Złote Spinacze 2024 rozdane
24.06.2024
Doświadczenia przetargowe agencji PR [RAPORT]
18.04.2024
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
20.02.2024
Zofia Bugajna-Kasdepke na czele zarządu SEC Newgate CEE
dzisiaj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
dzisiaj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
dzisiaj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]
dzisiaj
Dyrektor POT Berlin promuje Polskę na rowerze
dzisiaj
Łukasz Dziekan szefem InPost Pay