01.03.2024
Chelsea Londyn i Nike przejęły Tower Bridge w viralowym filmiku
01.03.2024
Chelsea Londyn i Nike przejęły Tower Bridge w viralowym filmiku
02.01.2024
Czipsy i kawior? Nowa współpraca wielkich marek efektem… viralu
30.11.2023
Lego x Hermès, czyli nie ufaj wszystkiemu, co widzisz
20.10.2023
That’s what she said! Czyli jak filmy i seriale rodzą trendy digitalowe?
27.09.2023
Jak często myślisz o Imperium Rzymskim? Viralowy trend podbija świat
16.01.2023
Krzysztof Ibisz reklamuje pastę do zębów w przebojowym klipie
20.12.2022
„Towar na palecie” doceniony przez jury – Kaufland z nagrodą za najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną 2022 roku
02.12.2022
Netflix wypuszcza Rączkę z rodziny Addamsów na ulice Nowego Jorku
22.11.2022
McDonald’s w wełnianym sweterku. Ruszyła wyjątkowa akcja promująca Burger Drwala
21.11.2022
Messi i Ronaldo w wyjątkowej sesji Louis Vuitton. Zdjęcie podbija internet
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia