Nawiedzające południową część Polski powodzie wyrządziły olbrzymie szkody zarówno w prywatnych mieszkaniach i domach, jak i w miejscach użytku publicznego. Dorobki życia stracili m.in. właściciele sklepów, punktów gastronomicznych, czy usługowo-handlowych.
Jednym punktów na mapie Kłodzka, które ucierpiały wyjątkowo dotkliwie, jest restauracja Nota bene. Pracownicy lokalu umieścili w mediach społecznościowych nagranie, którego format nawiązuje do viralu stworzonego przez ekipę Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju. Tym razem jednak 38-sekundowa rolka, zamiast atrakcji czekających na gości, ukazuje skalę zniszczeń, jakie spowodowała woda.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
„Tak się nazywamy”, „tu pijemy kawę”, „tu jemy” słychać w nagraniu dobrze znane zwroty, a na kontrastujących z nimi obrazach widać m.in. zrujnowane wnętrza restauracji, kłodzki rynek, który również dotkliwie ucierpiał podczas powodzi, a także straż pożarną pomagającą walczyć o powrót do codzienności.
Opublikowany na facebookowym koncie Nota Bene filmik obejrzało już ponad milion użytkowników, a w komentarzach, których upływie 24 godzin jest ponad czterysta, dominują słowa pełne otuchy i wiary w to, że niebawem restauracja znowu zacznie funkcjonować. Internauci zapewniają, że chętnie znowu odwiedzą lokal, przyjeżdżając do Kłodzka nawet na najdalszych zakątków Polski.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agnieszkę i Wojtka Majdańskich, właścicieli restauracji można wspierać w zbiórce na portalu zrzutka.pl: https://zrzutka.pl/notabene
Zdjęcia: Facebook
PS ORLEN, InPost, Biedronka, Lidl i inne marki wspierają poszkodowanych w powodzi
Powódź, która nawiedziła południowe rejony Polski, wyrządziła i wciąż wyrządza ogromne szkody dla ich mieszkańców. Z pomocą powodzianom ruszyły więc firmy z wielu branż, m.in. Lid, Biedronka, AMIC, InPost i inni.
PS2 Tu są opinie o viralu Elements Hotel & SPA
Dlaczego wersja popularnego trendu na TikToku, którą odtworzył Elements Hotel & SPA okazało się fenomenem? Czy prostota wygrywa w social mediach? Ile „żyje” trend? Sprawdź opinie ekspertów.