Nawiedzające południową część Polski powodzie wyrządziły olbrzymie szkody zarówno w prywatnych mieszkaniach i domach, jak i w miejscach użytku publicznego. Dorobki życia stracili m.in. właściciele sklepów, punktów gastronomicznych, czy usługowo-handlowych.
Jednym punktów na mapie Kłodzka, które ucierpiały wyjątkowo dotkliwie, jest restauracja Nota bene. Pracownicy lokalu umieścili w mediach społecznościowych nagranie, którego format nawiązuje do viralu stworzonego przez ekipę Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju. Tym razem jednak 38-sekundowa rolka, zamiast atrakcji czekających na gości, ukazuje skalę zniszczeń, jakie spowodowała woda.
Zobacz również
„Tak się nazywamy”, „tu pijemy kawę”, „tu jemy” słychać w nagraniu dobrze znane zwroty, a na kontrastujących z nimi obrazach widać m.in. zrujnowane wnętrza restauracji, kłodzki rynek, który również dotkliwie ucierpiał podczas powodzi, a także straż pożarną pomagającą walczyć o powrót do codzienności.
Opublikowany na facebookowym koncie Nota Bene filmik obejrzało już ponad milion użytkowników, a w komentarzach, których upływie 24 godzin jest ponad czterysta, dominują słowa pełne otuchy i wiary w to, że niebawem restauracja znowu zacznie funkcjonować. Internauci zapewniają, że chętnie znowu odwiedzą lokal, przyjeżdżając do Kłodzka nawet na najdalszych zakątków Polski.
Uczniowie podstawówki wygenerowali zdjęcie nagiej koleżanki. Prezes UODO zawiadamia policję
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agnieszkę i Wojtka Majdańskich, właścicieli restauracji można wspierać w zbiórce na portalu zrzutka.pl: https://zrzutka.pl/notabene

Zdjęcia: Facebook
PS ORLEN, InPost, Biedronka, Lidl i inne marki wspierają poszkodowanych w powodzi
Powódź, która nawiedziła południowe rejony Polski, wyrządziła i wciąż wyrządza ogromne szkody dla ich mieszkańców. Z pomocą powodzianom ruszyły więc firmy z wielu branż, m.in. Lid, Biedronka, AMIC, InPost i inni.
PS2 Tu są opinie o viralu Elements Hotel & SPA
Dlaczego wersja popularnego trendu na TikToku, którą odtworzył Elements Hotel & SPA okazało się fenomenem? Czy prostota wygrywa w social mediach? Ile „żyje” trend? Sprawdź opinie ekspertów.