12.09.2023
Marketerzy największych marek tworzą Polską Organizację Reklamodawców i wybierają władze
12.09.2023
Marketerzy największych marek tworzą Polską Organizację Reklamodawców i wybierają władze
17.08.2023
Twoje spotkania online mogą być lepsze! Bezpłatny poradnik
27.07.2023
Jak zarządzać pokoleniem płatków śniegu, aby się nie roztopiły? Czyli rzecz o GEN Z w pracy
17.07.2023
Społeczności skupione wokół marki – jak je efektywnie budować
10.07.2023
Kacper Kasdepke i Cezary Jagaś (Publicis Le Pont): Sztuczna inteligencja zdominowała tegoroczne Viva Technology
16.05.2023
Questus: Jaki jest stan polskiego marketingu? [raport]
15.05.2023
8. edycja CMO SUMMIT już 25 maja!
30.03.2023
Wystartowała kolejna edycja Kuchni marketera – miejsca dla marketerów oraz miłośników poszukiwania inspiracji
13.02.2023
Ruszyły zgłoszenia do CMO AWARDS by Shortlist
24.10.2022
Wojtek Ławniczak (Very Human Services): Kopiowanie rozwiązań ma jak najbardziej sens, pod warunkiem że stoi za nim jakaś myśl, strategia
dzisiaj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
dzisiaj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
wczoraj
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
wczoraj
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
wczoraj
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia