wczoraj
Rozszerzona rzeczywistość (AR) – katalizator przyszłości
wczoraj
Rozszerzona rzeczywistość (AR) – katalizator przyszłości
4 dni temu
Nic nowego? Fix the basics first
27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
20.06.2023
Niantic uruchamia nowy format reklam AR w grach
15.02.2023
Kodano wprowadza wirtualną przymierzalnię oprawek
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
01.12.2022
Sony stworzyło opaski śledzące ruch, które pozwolą stworzyć własnego avatara w metaverse
11.10.2022
Filtr AR „OznaczamReklamy” od UOKiK pomoże wyróżnić treści
04.10.2022
O czym warto pamiętać, planując świąteczne kampanie digitalowe?
27.09.2022
Muzeum Narodowe stworzyło filtr na Instagramie, który „witkacyzuje” selfie
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer, który promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland