18.09.2023
NAV agency z konkursem o szkolnych grzeszkach dla marki Grześki
18.09.2023
NAV agency z konkursem o szkolnych grzeszkach dla marki Grześki
04.08.2022
Wyższy level komunikacji w gamingu – case study marki Grześki
28.06.2021
Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
24.03.2021
Agencja Brand Bridge zajmie się obsługą marki Grześki
11.01.2021
Grześki i grzeszki… w szkole – druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
27.11.2020
„Małe grzeszki” Polaków w liczbach – wyniki badania
16.11.2020
„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki
16.09.2020
ASAP&ASAP dla marki Grześki z kampanią na TikToku
01.06.2020
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
20.08.2019
Grześki & paczka Jazda do szkoły – jesienna promocja na dobry start
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero