20.10.2025
#NMInsights: „Celebryci w reklamie: tak czy nie?” [RAPORT]
20.10.2025
#NMInsights: „Celebryci w reklamie: tak czy nie?” [RAPORT]
20.10.2025
„Słodycze jak alkohol”? Petycja o limitowaniu reklam łakoci trafia do komisji
23.09.2025
Czego niedawna afera w Vogue uczy nas o wykorzystaniu grafik wygenerowanych przez AI w reklamach?
25.08.2025
„Navigating Food & Beverage Choices In Australia”: nawyki i edukacja kształtują wybory żywieniowe [RAPORT]
22.08.2025
Tilda Swinton tańczy dla Gentle Monster: gdy reklama staje się performance’em
20.08.2025
W tej reklamie psy wysyłają opiekunom „głosówki” dzięki AI
19.08.2025
Gwiazda OnlyFans ambasadorką marki Urban Decay – odwaga czy złamanie zasad etyki? [OPINIE]
18.08.2025
Reklama pod lupą: seksizm wciąż głównym problemem branży w Niemczech
18.08.2025
Facebook & Ad Trends lipiec 2025: reklamodawcy na wakacjach, Revolut na szczycie [RAPORT]
13.08.2025
Startup Cluely łamie reguły reklam OOH: prostota zamiast CGI i technologii
wczoraj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
wczoraj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
wczoraj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
2 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
3 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025