Kopernik świętuje jubileusz patrząc w przyszłość. Chce pokazać swoją rolę społeczną, promować wizję i zachęcać innych, by włączyli się w jej realizację. Idealna przyszłość według Kopernika to taka, w której ludzie kształtują świat przyjazny dla siebie i natury, rozwijając i stosując naukę. Centrum inspiruje do doświadczania, rozumienia świata i odpowiedzialnego działania. Kieruje się przy tym cenionymi wartościami, takimi jak nauka, uczciwość, otwartość, współpraca i dbałość o środowisko. Idealna przyszłość w/g Kopernika to taka, w której ludzie kształtują świat przyjazny dla siebie i natury, rozwijając i stosując naukę.
Kampania wizerunkowa
Zobacz również
PRZYSZŁOŚĆ W CENTRUM. Odkrywaj. Myśl. Działaj. to hasło przewodnie kampanii, która stanowi dla Kopernika tło do pogłębionej komunikacji w ramach działań PR. Jej celem jest prezentacja wizji Kopernika – zaakcentowanie tego, że skupia się na przyszłości, podkreśla rolę nauki i znaczenie poznawania, myślenia, odpowiedzialności i sprawczości – w różnych obszarach i w każdym wieku.
Narracja i strategia komunikacji, na której oparto kampanię, powstała in house. Liderem zespołu była Jolanta Zieleniewska, kierownik Działu Promocji i Komunikacji Centrum Nauki Kopernik. Na podstawie przedstawionego przekazu agencja Saatchi&Saatchi opracowała koncepcję kreatywną i stworzyła identyfikację wizualną. Powstały trzy key visuale, z trzema bohaterami, przedstawionymi w różnych kontekstach, ilustrujących wizję Kopernika. Dopełnia je animowany spot wizerunkowy.
Kampania będzie prowadzona w 2020 r., w kilku odsłonach. W strategii komunikacji zostaną wykorzystane kanały własne, partnerskie, kampanie digitalowe, outdoorowe oraz prasa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Weź udział w sondzie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co myślisz o przyszłości? Co robisz dziś? Urodzinowa sonda Centrum Nauki Kopernik to okazja, by zastanowić się nad swoimi codziennymi wyborami. Nawet najprostsze z nich mają wpływ na nasze jutro. Samochód czy rower? Zaufanie czy ostrożność? Współpraca czy samowystarczalność? W sondzie może wziąć udział każdy: sondaoprzyszlosci.pl
Całość podzielona jest na 4 obszary tematyczne:
- Ja i społeczeństwo
- Ja i edukacja
- Ja i technologia
- Ja i środowisko
Zawsze do wyboru są 2 odpowiedzi: każda z nich to decyzja lub wyraz przekonań.
Odpowiadając na pytania można zobaczyć siebie na tle badanych z próby ogólnopolskiej. Dla Centrum to okazja, by porozmawiać o przyszłości z tymi, którzy odwiedzili już Kopernika i tymi, którzy jeszcze nie mieli okazji.
Projekty graficzne sondy przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a wdrożeniem zajęła się agencja K2.