Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

12 reklam papieru toaletowego na wesoło

12 reklam papieru toaletowego na wesoło
Nie wiecie, jak zareklamować papier toaletowy? Wybraliśmy specjalnie dla Was kilka przykładów, którymi śmiało możecie się zainspirować. Niektóre z nich to prawdziwe perełki ;)
O autorze
0 min czytania 2015-07-29

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Papier latający, obrazy z papieru toaletowego, gadające muchy, niedźwiadki, psy, kosmici – w tym zestawieniu znajdziecie wszystko:











I najlepsze na koniec 😉

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj