Jacek Karolak w 180heartbeats + JUNG v MATT zajmie się rozwojem biznesu strategicznego agencji w oparciu o kompetencje budowania marek, tworzenia komunikacji i rekomendacji kanałów digital. Oprócz zarządzania zespołami strategii, social media i performance będzie odpowiadał za poszukiwanie innowacji w marketingu interaktywnym oraz nowych rozwiązań w komunikacji dla klientów agencji.
Jacek Karolak jest absolwentem SGH na wydziale Zarządzania i Marketingu. Posiada również dyplom Advanced Certificate in Marketing wydany przez Chartered Institute of Marketing w Londynie. Karierę rozpoczynał pod koniec studiów w firmie Mars / Master Foods, pracował także w portalu Arena.pl oraz w Ernst&Young. W latach 2002-2013 był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla wszystkich kluczowych klientów grupy. W latach 2014-2017 pełnił funkcję Dyrektora Strategii w agencji K2.
Zobacz również
W ciągu ostatnich kilkunastu lat Jacek Karolak współtworzył ponad 30 kampanii nagrodzonych w największych polskich konkursach branży reklamowo-mediowej. Był także jurorem takich konkursów jak: Effie Awards, Media Trendy (Innovation Ad), czy Złote Orły. Jest autorem licznych artykułów na temat lojalności klienta oraz wykorzystania mediów interaktywnych w komunikacji. Był także prelegentem na kilkudziesięciu konferencjach branżowych, wśród których są m.in. Internet Standard oraz Forum IAB.
Prywatnie Jacek Karolak jest ojcem trójki dzieci i – jak sam mówi – stara się nadążyć za technologiami i trendami, którymi jego własne pociechy wciąż go zaskakują.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]