W Damaszku była zwykłą nastolatką, której beztroskie życie przerwała – trwająca już blisko pięć lat – wojna domowa. Decyzja o wyjeździe, a raczej o ucieczce, zapadła, gdy ostrzelano jej dom. Wcześniej bomby zniszczyły pływalnię, na której trenowała. Yusra Mardini, reprezentantka Syrii w pływaniu, płynąc pontonem do greckiej wyspy Lesbos nie poddała się nawet wtedy, kiedy żywioł był silniejszy i wpadła do wody. Zadziałał instynkt. Dziewczyna trafiła do drużyny uchodźców na Olimpiadzie w Rio w 2016. Ich udział w igrzyskach to hołd złożony odwadze i wytrwałości uchodźców w pokonywaniu przeciwności losu i budowaniu lepszej przyszłości dla swoich rodzin.
Zobaczcie pełną emocji historię dziewczyny:
Zobacz również
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Nordpol+ Hamburg.
PS
Jak mówią przedstawiciele Under Armour, za każdym razem, kiedy w Rio kobieta wygrywała w danej dyscyplinie, była porównywana do równie dobrego sportowca płci przeciwnej. Amerykańska marka skupiła się na historii 5 kobiet, które osiągnęły wiele w sporcie. Kampania „UNLIKE ANY” sprzeciwia się stereotypom i pokazuje, że to nie płeć, ubrania ani kolor skóry pozwalają osiągnąć obrany cel. Liczy się silna wola idąca w parze z miłością do wykonywanej pasji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dlatego marka w krótkich filmach prezentuje prawdziwą siłę!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Marka nie pierwszy raz w swoich spotach przekazuje potężną dawkę emocji. Rok temu opublikowali reklamę z Michaelem Phelpsem – najbardziej utytułowanym olimpijczykiem w historii nowożytnych igrzysk.
Tym spocie Phelps szykuje się do ostatniego swojego olimpijskiego występu przed odejściem na zasłużoną emeryturę.