Dla marki smyk.com Facebook stał się kluczowym kanałem komunikacji z klientami w 2012 roku. W tym czasie profil w mediach społecznościowych: www.facebook.com/smykcom zyskał szerokie grono użytkowników, dyskutujących o swoich pociechach i korzystających z ofert specjalnych smyk.com.
– Stworzenie profilu marki, który będzie angażował i inspirował użytkowników stało się dla nas jednym z kluczowych wyzwań w ubiegłym roku. W tym czasie przekonaliśmy m.in. rodziców, że warto być z nami. Wsłuchujemy się uważne w ich opinie i uwagi. Tak dynamiczny rozwój fanpage’a to w ogromnej mierze zasługa fanów, którym bliska jest tematyka dziecięca. Im należą się podziękowania za zaangażowanie i wyrazy sympatii w stosunku do smyk.com – mówi Dorota Bachman, członek zarządu, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu smyk.com.
Zobacz również
Przekroczenie liczby 200 tys. fanów marki parentingowej na Facebooku to kolejny sukces profilu smyk.com w mediach społecznościowych. Według tworzonego przez Sotrender raportuFanpageTrends Polska, fanpage marki utrzymuje pozycję lidera w kategorii „Macierzyństwo” od listopada 2012 r., gdy po raz pierwszy znalazł się na pierwszym miejscu pod względem liczby fanów i ich przyrostu.