Tym razem, choć lubią być w centrum, będą musiały wyruszyć dalej. W ślad za bardzo podejrzanymi obiektami i pomimo sierści jeżącej się ze strachu na karkach…
W drugiej odsłonie przygód Fikołka i Bródki, którą – tradycyjnie już – Kupiec Poznański przygotował w świątecznej promocji dla najmłodszych, dzieci będą mogły wraz z bohaterami przeprowadzić prawdziwe śledztwo. Kogo i z jakiego powodu będą śledzić koziołki? Dokąd je to zaprowadzi? Czy uda się rozwiązać zagadkę, a może w końcu Fikołek wyruszy w rejs po morzu? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w nowej książeczce pt. „Wielka draka, czyli druga ucieczka Fikołka i Bródki”.
Zobacz również
Książeczka jest kolejnym rodzinnym przewodnikiem, który Kupiec Poznański przygotował dla najmłodszych Poznaniaków. „Po sukcesie pierwszej części postanowiliśmy także w tym roku promować jednocześnie i czytelnictwo, i rodzinne spacerowanie po Poznaniu. Tym razem zapraszamy na dłuższą przechadzkę, której zwieńczeniem będzie – mamy nadzieję – zaskakujące rozwiązanie zagadki o zabarwieniu nieco kryminalnym” – mówi Anna Jabłońska, Prezes Zarządu Kupiec Poznański Marketing Sp. z o.o. „Poznań to miasto pełne urokliwych, wartych bliższego poznania zakątków. Chcemy przybliżyć je najmłodszym mieszkańcom naszego miasta, budując w ten sposób lokalną tożsamość oraz zamiłowanie do zwiedzania miasta piechotą. Takie spacery „z tematem” to znakomity sposób na wspólne spędzanie czasu wolnego. Dlatego mam nadzieję, że tegoroczna książeczka, wzorem pierwszej części, będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem mieszkańców naszego miasta.”
W „Wielkiej drace, czyli drugiej ucieczce Fikołka i Bródki” najmłodsi opuszczą Stare Miasto i podążając tropem czarnych charakterów, czyli Brodacza i Czapeczki, zapuszczą się w nowe, czasem niemal egzotyczne części Poznania. Ale czy tylko Fikołek i Bródka są detektywami? A może Fikołka także ktoś śledzi? Jakiego potwora spotkają na swojej drodze?
„Zapraszamy dzieci do wspólnej zabawy. Wierzymy, że dzięki naszym książeczkom najmłodsi poznają swoje miasto od podszewki – nie przez okno tramwaju czy samochodu, ale spacerując. A że przy okazji przeczytają zabawną historię, tym lepiej. Mamy nadzieję, że w przyszłości przełoży się to na ich zamiłowanie do czytania” – wyjaśnia Anna Jabłońska. „W zeszłym roku pula książeczek rozeszła się w ciągu niespełna dwóch tygodni. Dlatego na tegoroczną akcję przygotowaliśmy aż 2000 egzemplarzy” – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Książeczki będą dostępne w Kupcu Poznańskim od 1 do 23 grudnia 2015 r. Aby otrzymać bajkę z przygodami koziołków, wystarczy zrobić zakupy o wartości minimum 100 zł i przedstawić paragon w punkcie informacyjnym znajdującym się na parterze centrum handlowego. Szczegóły promocji są dostępne na www.kupiecpoznanski.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing