Podczas Infoshare 2024 nie zabraknie miejsca na rozmowy o najnowszych trendach, praktycznych rozwiązaniach i marketingowych case’ach. Konferencja rusza już 22 maja i potrwa dwa dni, a na marketingowej scenie nie zabraknie gorących tematów i największych nazwisk z branży.
Zobacz również
O tym, jak wykresy zabijają marketing. O strategicznych błędach e-commerce, a także o marketingowej ściemie, czyli dlaczego nie szanujemy marketingu i co na tym tracimy, opowiedzą polscy i międzynarodowi eksperci marketingu. Nie zabraknie też tematów AI, a wśród nich zagadnień prawnych wokół rozpowszechniania treści marketingowych, tworzonych przez sztuczną inteligencję.
Kogo zobaczymy na Marketing Stage?
Na scenie marketingowej zobaczymy m.in. Łukasza Kosuniaka, znanego z wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań marketingowych w takich firmach jak Microsoft i Samsung. Autora książek, takich jak „To jest social selling” i „ABC marketingu B2B. Podczas Infoshare zgłębi temat „marketingowej ściemy”, analizując, dlaczego marketing często nie jest doceniany i jakie są tego konsekwencje dla branży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Artur Jabłoński, założyciel i CEO agencji marketingowej Digitalk, twórca książki „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” podzieli się swoją wiedzą na temat efektywnego wykorzystywania mediów społecznościowych w strategiach marketingowych. Zobaczymy także Pawła Tkaczyka, który opowie o tym, jak stosuje swoje marketingowe strategie, współpracując z firmami takimi jak Agora czy Grupa Allegro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie zabraknie też Natalii Hatalskiej — ekspertki w dziedzinie marketingu, strategii biznesowych oraz trendów społecznych. Autorki książek oraz licznych artykułów poświęconych tematyce trendów, innowacji i marketingu. Zobaczymy także Zuzannę Skalską — strateżkę i ekspertkę, doradzającą firmom, instytucjom publicznym i organizacjom pozarządowym na całym świecie.
Marketing z innej perspektywy
O marketingu nieco inaczej niż zwykle podczas Infoshare 2024 opowiedzą także m.in.:
- Katarzyna Krzywicka — ekspertka specjalizująca się w prawie nowych technologii oraz prawnych aspektach sztucznej inteligencji opowie o tym, czy uczenie maszynowe narusza prawo autorskie,
- Tomasz Palak — radca prawny, który od lat pokazuje świat marketingu z prawniczego punktu widzenia.
Pełna lista prelegentów znajduje się tutaj.
Infoshare 2024 – biznes i technologie w klimacie BOKKA
Poza dedykowaną sceną i specjalistycznymi warsztatami specjaliści od marketingu będą mogli poznać najnowsze rozwiązania i narzędzia marketingowe w specjalnej strefie na Expo. Będą mieli także możliwość poszerzenia swojej wiedzy i poznania ekspertów występujących na pozostałych 8 scenach konferencji, m.in. prof. Henrik von Scheel, David Barnes oraz Steve Nouri.
Jednak Infoshare 2024 to nie tylko wystąpienia. Dla uczestników konferencji nastawionych na networking przewidziano liczne imprezy dodatkowe, m.in. popularne Great Networking Party z koncertem na żywo. W tym roku dla uczestników zagra BOKKA z supportem rockowego zespołu Furkot, którego członkiem jest… jeden z prelegentów konferencji Michał Sadowski, założyciel Brand24.
Szczegóły dotyczące biletów dostępne są na stronie organizatora.
Zdjęcie główne: mat. pras.