25 lat „Miasteczka South Park”: maraton serialu, kulisy produkcji oraz konkurs na memy

W sobotę 13 sierpnia o godz. 22:00 na Comedy Central zostanie wyemitowany maraton kultowego serialu „Miasteczko South Park”, a także antenowa premiera dokumentu o kulisach jego produkcji. Z okazji urodzin serialu stacja przygotowała również konkurs w formie pojedynku na memy.
O autorze
1 min czytania 2022-08-12

25-lecie kultowego serialu

Już 13 sierpnia minie dokładnie 25 lat od emisji pierwszego odcinka „Miasteczka South Park”. Kontrowersyjna kreskówka, obok której trudno przejść obojętnie, przedstawia kuriozalne losy mieszkańców stanu Kolorado, których przygody stanowią często trafny komentarz do aktualnych wydarzeń. Odważny duet twórców – Trey Parker i Matt Stone – od 1997 roku za pomocą słynnej produkcji łamie wszelkie możliwe tabu. Autorzy „South Parku” wzięli już na tapet wiele słynnych postaci polityki i show biznesu, m.in. Baracka Obamę, Britney Spears, Elona Muska, czy nawet Papieża, a całość dopełniają kontrowersyjne dialogi. Oczywiście bez cenzury, bo bohaterowie „Miasteczka South Park” nie  przebierają w słowach.

Widzowie Comedy Central poznali Kyle’a, Stana, Kenny’ego i Cartmana już 25 lat temu. Od tamtej pory stacja wyemitowała ponad 523 miliardy minut serialu! W lutym tego roku na antenie zadebiutował również jubileuszowy 25. sezon, przynosząc widzom jeszcze więcej niesamowitych historii, groteskowego humoru i głębokich morałów. Z kolei już w najbliższą sobotę, 13 sierpnia fani serialu mogą liczyć na maraton z ulubionymi bohaterami. O godzinie 22:00 na kanale Comedy Central pojawi się 5 odcinków serialu, a zaraz po nich, o godz. 0:30, premierowy dokument o kulisach produkcji serialu – „6 Days to Air: The Making of South Park”. 

Comedy Central z konkursem dla fanów

Co więcej, dla wszystkich fanów serialu i dobrego humoru Comedy Central przygotowało wyjątkowy konkurs w postaci urodzinowego pojedynku na memy. Aby wygrać oryginalne gadżety South Park, wystarczy odwiedzić stronę konkursową: konkursy.comedycentral.pl/southpark/#/ i stworzyć wyśmienitego mema, który wywoła uśmiech na twarzach jury.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stacja udostępniła aż 25 kadrów z serialu. Wystarczy wybrać jeden, uwolnić swoją wyobraźnię i dodać zabawny podpis, który sprawi, że mem zostanie hitem internetu. Konkurs trwa do 15 sierpnia włącznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing