Dzień pizzy, dzień liczy Pi, dzień introwertyka – jeśli spojrzymy do kalendarza dni nietypowych, okaże się, że codziennie świętujemy dzień czegoś. Okazuje się jednak, że pośród nawet najbardziej nietuzinkowych świąt (jak na przykład dzień ptysia), nie ma takiego, który byłby okazją do refleksji nad toczącymi się każdego dnia konfliktami zbrojnymi.
Uwagę na tę sytuację zwraca pozarządowa agencja Emergency, która stworzyła klip wideo pt. „365 dni”. To element corocznej inicjatywy, która skupia się na ofiarach wojen i ich konsekwencjach.
Zobacz również
W 60-sekundowym wideo widać osoby różnych profesji i o rozmaitych zainteresowaniach, które na co dzień z pasją poświęcają się swoim najbliższym, budowaniu życia rodzinnego, a także rozwojowi hobby. Za realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy Milan.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcia: Ogilvy Milan
Słuchaj podcastu NowyMarketing