„365 dni”: pozarządowa organizacja Emergency prosi o międzynarodowy dzień bez wojny

„365 dni”: pozarządowa organizacja Emergency prosi o międzynarodowy dzień bez wojny
Pozarządowa agencja Emergency opublikowała film pt. „365 dni”, będący elementem corocznej akcji zwracającej uwagę na trwające na całym świecie konflikty zbrojne.
O autorze
1 min czytania 2024-12-31

Dzień pizzy, dzień liczy Pi, dzień introwertyka – jeśli spojrzymy do kalendarza dni nietypowych, okaże się, że codziennie świętujemy dzień czegoś. Okazuje się jednak, że pośród nawet najbardziej nietuzinkowych świąt (jak na przykład dzień ptysia), nie ma takiego, który byłby okazją do refleksji nad toczącymi się każdego dnia konfliktami zbrojnymi.

Uwagę na tę sytuację zwraca pozarządowa agencja Emergency, która stworzyła klip wideo pt. „365 dni”. To element corocznej inicjatywy, która skupia się na ofiarach wojen i ich konsekwencjach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 60-sekundowym wideo widać osoby różnych profesji i o rozmaitych zainteresowaniach, które na co dzień z pasją poświęcają się swoim najbliższym, budowaniu życia rodzinnego, a także rozwojowi hobby. Za realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy Milan.

Zdjęcia: Ogilvy Milan

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Tupiemy o pokój”: SOS Wioski Dziecięce przekazują apel dzieci do ONZ

„Tupiemy o pokój”: SOS Wioski Dziecięce przekazują apel dzieci do ONZ
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się