#NieMęczIch – pobudzamy dyskusję
Do tej pory, nikt nas nie nauczył, że wraz z postępem technologicznym, zmianami stylu życia w zupełnie inny sposób powinniśmy też dbać o nasze oczy, które są narażone na dużo większe zmęczenie niż kilkadziesiąt, a nawet kilkanaście lat temu, przez co mogą piec i szczypać, a także stawać się suche czy zaczerwienione. W odpowiedzi na te dolegliwości, pojawił się pomysł przeprowadzenia akcji #NieMęczIch, której celem było zaprezentowanie manifestu oczu i zwrócenie uwagi na to, jak intensywnie codziennie eksploatujemy nasze oczy. Do współpracy przy akcji zostały zaproszone Anna Mucha i Marcelina Zawadzka, których zadaniem było przez jeden dzień filmowanie swojego życia i codziennych aktywności tylko z perspektywy oczu. Zaproszone gwiazdy pokazały, jak wiele wyzwań codziennie stawiamy naszym oczom – pierwsze przebudzenie i kontakt z Instagramem, przegląd wiadomości do śniadania, nauka online z dziećmi, zakupy przez Internet czy wieczorny relaks przy serialu lub grze. Trzeba przyznać, że to codzienność dla większości z nas… Efekt? Zmęczenie, pieczenie i suchość oczu, które doskwierają nam zdecydowanie zbyt często, a wystarczy zadbać o ich regularne nawilżanie. Akcja została pozytywnie odebrana, generując łącznie kilkadziesiąt tysięcy polubień i kilkaset komentarzy.
Zobacz również
Działania na szeroką skalę
W ramach działań edukacyjnych, agencja zaplanowała wspólnie z klientem przeprowadzenie akcji „Mój codzienny maraton” z udziałem grupy influencerów. Pomysł na akcję? Budowanie świadomości poprzez zaprezentowanie „Maratonu”, jaki codziennie fundujemy naszym oczom. Maraton biega się co najwyżej raz na kilka miesięcy… a nasze oczy pokonują go codziennie po ekranie komputera, telefonu czy telewizora. Treści związane z tym przekazem pojawiły się na blogach i kanałach społecznościowych twórców.
W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift zaangażowanych zostało kilkudziesięciu twórców, których profile pozwoliły dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Hyal-Drop multi, prowadzi regularne działania media relations, poszerzone o współpracę z ekspertami optykami, okulistami i optometrystami. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers i Justyna Spychalska.