Nie trzeba być wyczynowym sportowcem, by żyć zdrowo i aktywnie. Z tego przekonania i chęci zaktywizowania Polaków zrodził się pomysł na akcję „Nestlé Porusza Polskę”. Autorem strategii i konceptu kreatywnego jest Agencja 4Frame, która odpowiada za całość działań tegorocznej kampanii realizowanej dla Nestlé.
W ramach kampanii 4Frame realizuje dwie główne akcje: „Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę” oraz „Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody”.
Zobacz również
„W tym roku już po raz drugi wspólnie z Agencją 4Frame realizujemy akcję „Nestlé Porusza Polskę”, która doskonale odzwierciedla wartości Nestlé takie jak wspieranie zdrowego i pogodnego stylu życia. Pomysł, zaproponowany przez Agencję na okoliczność zeszłorocznych obchodów 150-lecie istnienia Nestlé na świecie, spotkał się z wielkim zainteresowaniem Polaków i umożliwił nam rozszerzenie działań, w które wpisana jest troska o podnoszenie jakości życia konsumentów. Podczas drugiej edycji chcemy dotrzeć z akcją jeszcze szerzej, zachęcać do aktywnego spędzania wolnego czasu i zaktywizować nowe lokalne społeczności. Postawienie z końcem akcji kolejnych 16 plenerowych siłowni będzie naszym wspólnym sukcesem” – powiedział James Knott, Dyrektor Działu Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Nestlé Polska S.A.
Nestlé Porusza Polskę: porusz swoją okolicę
Celem akcji jest zaktywizowanie lokalnych społeczności poprzez konkurs dla gmin, które mogą zawalczyć
o jedną z 16 plenerowych siłowni. W efekcie po zakończeniu konkursu, w każdym z województw powstanie nowe miejsce, które ma zachęcić Polaków do codziennego ruchu. W całym kraju za pośrednictwem platformy programu www.nestleporusza.pl można już głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych przez gminy. To od internautów zależeć będzie, gdzie już wkrótce będzie można ćwiczyć na świeżym powietrzu na takich urządzeniach jak: surfer i twister, orbitrek i biegacz, wioślarz, drabinka i podciąg nóg oraz rower i jeździec.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja 4Frame odpowiedzialna jest za pomysł, opracowanie mechanizmu konkursu i koordynację jego przebiegu, stworzenie i obsługę platformy programu www.nestleporusza.pl, kontakt z gminami oraz realizację budowy plenerowych siłowni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nestlé Porusza Polskę: rusz po nagrody
Po stronie Agencji 4Frame leży także organizacja i kompleksowa obsługa ogólnopolskiej loterii konsumenckiej, „Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”, w której do wygrania są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz vouchery do wykorzystania w biurze podróży Itaka na rodzinny wyjazd. Losowanie kart upominkowych do Decathlonu odbywa się raz w tygodniu, natomiast losowanie nagród głównych w postaci odbędzie się 19 lipca 2017 roku.
W ramach kompleksowej akcji przewidziany jest szereg działań realizowanych przez 4Frame w kanałach online i offline. Kampanię wspierać będą niestandardowe i standardowe akcje dedykowane sieciom sklepowym. Agencja odpowiedzialna była również za przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, a także działań w kanałach Social Media i przygotowanie materiałów POS.
O kampanii „Nesté Porusza Polskę” informować będą dwa spoty reklamowe emitowane w TV, VOD oraz na Facebooku. Autorem i koordynatorem realizacji idei kreatywnej jest 4Frame. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję Studio Orka.
Kampania „Nestlé Porusza Polskę” rozpoczęła się 10 maja br. i potrwa do 18 lipca.