Kampania o nazwie „50 k flowers” została opublikowana w Brazylii, gdzie codziennie odnotowuje się 50 tys. przypadków przemocy wobec kobiet.
W stworzonych kreacjach został zastosowany mechanizm wywołujący zaskoczenie poprzez kontrastowe zestawienie piękna z brutalnością.
Zobacz również
Agencja Fire Comunicação e Marketing stworzyła cztery projekty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To już kolejna kampania prowadzona przez agencję Fire Comunicação e Marketing, która nagłaśniała temat przemocy. W listopadzie 2023 roku zostały stworzone projekty, którym przyświecało hasło „Wyłącz tryb cichy”. Bo jeśli chodzi o przemoc, nie ma milczenia. Trzeba nagłaśniać problem, a w razie potrzeby – dzwonić na numery alarmowe.
Źródło grafik: Agencja Fire Comunicação e Marketing
PS Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
Jest w pełni anonimowa, nie ocenia, pomaga 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, także w chwilach, gdy nie możesz mówić na głos. Zna języki polski i ukraiński. Działa w aplikacji WhatsApp pod numerem +48 602 882 844. Adwokatka kobiet, fundacja Feminoteka, przedstawiła czatbotkę Viktorię – nowe narzędzie cyfrowe oparte na AI, które udzieli odpowiedzi na ważne pytania dotyczące przemocy ze względu na płeć.
PS 2 „Mówiłem jej, że ma przestać”. SEXEDPL z kampanią edukacyjną, która dotyczy przemocy wobec mężczyzn
SEXEDPL w kampanii antyprzemocowej zwraca uwagę na mężczyzn, którzy również są ofiarami przemocy. Dzięki spotom fundacja promuje Antyprzemocową Linię Pomocy (720 720 020).