TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

50 tys. kwiatów: po jednym dla każdej kobiety dotkniętej przemocą

50 k flowers baner
Portrety kobiet z 50 tys. kwiatów, a obok napis „To nie są przeprosiny. To wołanie o pomoc”. Agencja Fire Comunicação e Marketing w kampanii społecznej „50k Flowers” zwraca uwagę na problem przemocy wobec kobiet w Brazylii.
O autorze
1 min czytania 2024-04-26

Kampania o nazwie „50 k flowers” została opublikowana w Brazylii, gdzie codziennie odnotowuje się 50 tys. przypadków przemocy wobec kobiet. 

W stworzonych kreacjach został zastosowany mechanizm wywołujący zaskoczenie poprzez kontrastowe zestawienie piękna z brutalnością. 

Agencja Fire Comunicação e Marketing stworzyła cztery projekty.

50 k flowers 1

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
50 k flowers 2

50 k flowers 3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

50 k flowers 4

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To już kolejna kampania prowadzona przez agencję Fire Comunicação e Marketing, która nagłaśniała temat przemocy. W listopadzie 2023 roku zostały stworzone projekty, którym przyświecało hasło „Wyłącz tryb cichy”. Bo jeśli chodzi o przemoc, nie ma milczenia. Trzeba nagłaśniać problem, a w razie potrzeby – dzwonić na numery alarmowe.

turn off the silent mode

turn off the silent mode 2

Źródło grafik: Agencja Fire Comunicação e Marketing

PS Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy

Jest w pełni anonimowa, nie ocenia, pomaga 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, także w chwilach, gdy nie możesz mówić na głos. Zna języki polski i ukraiński. Działa w aplikacji WhatsApp pod numerem +48 602 882 844. Adwokatka kobiet, fundacja Feminoteka, przedstawiła czatbotkę Viktorię – nowe narzędzie cyfrowe oparte na AI, które udzieli odpowiedzi na ważne pytania dotyczące przemocy ze względu na płeć.

PS 2 „Mówiłem jej, że ma przestać”. SEXEDPL z kampanią edukacyjną, która dotyczy przemocy wobec mężczyzn

SEXEDPL w kampanii antyprzemocowej zwraca uwagę na mężczyzn, którzy również są ofiarami przemocy. Dzięki spotom fundacja promuje Antyprzemocową Linię Pomocy (720 720 020).