TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

54×54: Wystawa prac marki Solar i Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w Galerii Młociny

Za sprawą marki Solar i Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu sztuka zagości w centrum handlowym Galeria Młociny w Warszawie. Od 29 lutego br. w galerii zaprezentowana zostanie wystawa o nazwie 54x54.
O autorze
1 min czytania 2020-02-26

W ramach projektu „30/100”, zorganizowanego z okazji ubiegłorocznych obchodów 30-lecia firmy Solar i setnych urodzin Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, absolwenci i studenci uczelni zaprojektowali grafiki w formacie 54×54 cm. Format, czyli próba zamknięcia fragmentu sztuki w kwadracie, stały się inspiracją dla nazwy wieńczących projekt wystaw. Moda i sztuka wszak uwielbiają się przeplatać.

Młodzi projektanci wykazali się sporym wyczuciem oraz znajomością trendów, a przy tym z lekkością połączyli to, co modne, z tym, co ulotne i charakterystyczne dla sztuki.

Spośród nadesłanych prac wyłoniono 30 projektów. Przy ich kreowaniu artyści mieli pełną dowolność twórczą, co zaowocowało wzorami natury: ptaków, morza czy roślin, a także charakterystycznego dla marki motywu twarzy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Twórcy zastosowali rozmaite techniki: kolażu, fotografii czy malowania farbami, zaznaczając przy tym, że kolorystyka wykorzystana w grafikach nawiązuje do ich osobistych preferencji. Tak powstały niepowtarzalne wzory, a pięć z nich przeniesiono na apaszki, które uzupełniają kolekcję Solar wiosna/lato 2020.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cała trzydziestka zwycięskich projektów w formie kwadratu zostanie umieszczonych na sztalugach, a wyróżnione 5 wzorów będzie można obejrzeć jako gotowe apaszki, także wyeksponowane niczym obrazy. Dzięki temu grafika przeniesiona na apaszkę ponownie stanie się sztuką, będąc częścią zbiorowej ekspozycji zorganizowanej w publicznej przestrzeni.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wystawę pokonkursową będzie można obejrzeć od 29 lutego do 6 marca na poziomie 0 centrum handlowego Galerii Młociny w Warszawie, przy ulicy Zgrupowania AK „Kampinos” 15. Jest to kontynuacja działań marki i nawiązanie do wystawy prac, która miała miejsce w ubiegłym roku w Starym Browarze w Poznaniu.