Kwota, w skład której weszły donacje od klientów oraz przychód ze sprzedaży biedronkowych czapek z czerwonym serduszkiem, wesprze w tym roku płuca po pandemii. Co ważne, tę kwotę klienci mogą jeszcze zwiększyć, bo w dalszym ciągu w sprzedaży jest właśnie czapka, która pomaga. Klienci dalej mogą wspierać tegoroczną zbiórkę WOŚP, licytując w trwających do 09.02.2024 roku aukcjach Biedronki.
Z prawie 6,5 miliona złotych przekazanej na rzecz Finału WOŚP większość środków pochodzi ze sprzedaży najnowszej kolekcji biedronkowych czapek, dostępnych tylko w Biedronce. Podobnie, jak w ubiegłym roku sieć wprowadziła do oferty nakrycia głowy, które pomagają, a cały przychód z ich sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na cel. 32. Finału WOŚP. Czapki dostępne w kilku wariantach kolorystycznych dla dzieci i dorosłych od razu stały się widoczne na ulicach Polski.
Zobacz również
– Dziękujemy wszystkim klientom za to, że tak hojnie wsparli 32. Finał WOŚP w trakcie codziennych zakupów w naszych sklepach. Cieszymy się, że wspólnie zagraliśmy tak głośno, a nasi klienci udowodnili, że tkwi w nich nieograniczony potencjał dobra. I nie byłoby tego sukcesu bez ponad 80 tysięcy naszych pracowników, którzy stworzyli największy sztab tegorocznej Orkiestry. Jesteśmy dumni, że mogliśmy po raz kolejny uczestniczyć w tym narodowym święcie pomagania jako Sponsor Główny, przekazując do tej pory do puszki WOŚP ponad 21 milionów złotych — mówi Agnieszka Koc, Dyrektorka Ochrony Środowiska i Zrównoważonego Rozwoju w sieci Biedronka.
fot. Materiały prasowe Biedronki
Biedronki na rzecz WOŚP
Biedronka oddała 4 unikatowe doświadczenia na aukcje charytatywne WOŚP, które z pewnością zainteresują fanów piłki nożnej, rodziców, czy wielbicieli Tik Toka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- 2 bilety Gold na mecz Polska – Estonia, który rozegra się na PGE Narodowym w Warszawie. Zwycięzca licytacji będzie miał możliwość przeżycia na żywo meczu w loży VIP Gold. Dodatkowo zwycięzca licytacji odbierze piłkę i koszulkę reprezentacji Polski, obie ozdobione autografami wszystkich zawodników.
- Udział w nagraniu wideo reklamowego o tematyce kulinarnej na Tik Toku, nawiązującego do jednej z międzynarodowych i limitowanych akcji kulinarnych.
- Profesjonalna sesja zdjęciowa dla rodziców i ich małej pociechy z marką Dada. Zdjęcia z tej wyjątkowej sesji trafią na oficjalny profil instagramowy marki Dada.
- Zestaw wszystkich 9 książek wydanych dotychczas w ramach konkursu literackiego „Piórko”. Osoba, która je wylicytuje, będzie miała możliwość nie tylko zdobycia całej kolekcji książeczek dziecięcych, ale też przedpremierowego zrecenzowania nowej pozycji, która zostanie wydana w nadchodzącym roku w ramach 10. jubileuszowej edycji konkursu.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Biedronki
Słuchaj podcastu NowyMarketing
.