Agencja 6ix WoMM & Social Media została wyłoniona spośród 8 konkurujących agencji w drodze przetargu organizowanego przez CEDC, właściciela marki Żubrówka. Przedmiotem przetargu była kompleksowa obsługa fan page’a marki.
W zakres obowiązków agencji wejdzie m.in. prowadzenie Fan Page pod marką Żubrówka Bison Grass uwzględniając 24 godzinny monitoring aktywności fanów, odświeżenie graficzne Fan Page’a; zaprojektowanie i wdrożenie elementów wsparcia Fan Page’a w postaci dedykowanych zakładek i aplikacji komunikujących świat marki Żubrówka.
Zobacz również
Z uwagi na popularność marki Żubrówka za granicą Fan Page pełni rolę naturalnego touchpointu z międzynarodowymi klientami marki. Zgodnie z tymi założeniami komunikacja na Fan Page’u będzie wielojęzyczna, uwzględniając język angielski, niemiecki i hiszpański.
Żubrówka to najbardziej znana polska wódka na świecie. Jej wyjątkowy i naturalny charakter podkreśla źdźbło trawy żubrowej umieszczone w butelce, które stało się międzynarodowym znakiem rozpoznawalnym marki. Żubrówka to marka z portfolio CEDC, jednego z największych producentów wódki na świecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach