Tym razem motywem przewodnim wydarzenia jest CMO = Confront what Matters Or…
Z czym muszą się skonfrontować współcześni top managerowie/managerki marketingu? Co dziś jest ważne i jakie są największe wyzwania? Co się stanie, jeśli się z tymi wyzwaniami nie skonfrontujemy?
Zobacz również
Na te pytania w swoich wystąpieniach poszukają odpowiedzi eksperci z takich firm jak m.in. Publicis Groupe Poland, Allegro.pl, Salesforce, Nielsen, Allegro Brand Experience.
Hasło Confront what Matters Or… odkodują czołowi CMO zaproszeni do panelu dyskusyjnego, który moderować będzie Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczyni i organizatorka konferencji CMO Summit oraz konkursu dla top marketerów marketingu CMO Awards.
– Majowa edycja CMO SUMMIT będzie również szansą na networking w gronie zarządzających marketingiem, bo wreszcie, po dłuższej przerwie wywołanej pandemią, kiedy nasze konferencje realizowaliśmy w wersji online, CMO Summit odbędzie się w formule stacjonarnej – mówi Marta Macke. – Już podczas gali CMO Awards, czy naszych spotkań z marketerami z cyklu CMO Breakfast widzieliśmy jak ważne są spotkania środowiska marketingowców i rozmowy przy kawie – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie szczegóły, agenda wydarzenia oraz bezpłatna dla top managerów marketingu, reklamodawców rejestracja (która rusza 16 maja) dostępne są na stronie cmosummit.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing