TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”. Marka rusza z kampanią reklamową

9. odsłona „Dwóch szybkich Żubrów”. Marka rusza z kampanią reklamową
„Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć" - słyszymy w kampanii marki Żubr. Działaniom reklamowym towarzyszy spot reklamowy zapraszający widzów do królestwa żubra.
O autorze
1 min czytania 2024-02-05

Wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa szybkie Żubry”. Towarzysząca jej loteria potrwa do 31 lipca 2024 r., a do wygrania jest 8 milionów piw. By spełnić warunki promocji „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć” wystarczy kupić piwo Żubr ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu. W ten sposób zyskujemy szansę wygrania dwóch kolejnych. Limitowane puszki i butelki są już dostępne w szerokiej dystrybucji.

fot. Materiały prasowe Żubr

Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Aby odebrać nagrodę do 31 sierpnia br., należy zachować dowód zakupu, a adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie www. zubr.pl/dwa-szybkie.

– Żubr zna oczekiwania swoich konsumentów, dlatego już 9. raz wraca ze znaną i lubianą zabawą. Pod kapslem lub zawleczką, oprócz dreszczyku emocji, kryje się również szansa na wygranie dwóch kolejnych piw — komentuje Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. Instagram

Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do królestwa żubra, w którym radosny ich galop wzbudza uwagę najmniejszych mieszkańców puszczy. Nawet para kretów wychyla się z podziemnych korytarzy, by zobaczyć dwa szybkie żubry.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania reklamowe są realizowane w telewizji, internecie (m.in. w social media), a także w punktach sprzedaży. Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Za digital i PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: materiały prasowe Żubr