Wystartowała szeroka komunikacja flagowej promocji marki Żubr – „Dwa szybkie Żubry”. Towarzysząca jej loteria potrwa do 31 lipca 2024 r., a do wygrania jest 8 milionów piw. By spełnić warunki promocji „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć” wystarczy kupić piwo Żubr ze specjalnym oznaczeniem na opakowaniu. W ten sposób zyskujemy szansę wygrania dwóch kolejnych. Limitowane puszki i butelki są już dostępne w szerokiej dystrybucji.
fot. Materiały prasowe Żubr
Zobacz również
Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Aby odebrać nagrodę do 31 sierpnia br., należy zachować dowód zakupu, a adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie www. zubr.pl/dwa-szybkie.
– Żubr zna oczekiwania swoich konsumentów, dlatego już 9. raz wraca ze znaną i lubianą zabawą. Pod kapslem lub zawleczką, oprócz dreszczyku emocji, kryje się również szansa na wygranie dwóch kolejnych piw — komentuje Michał Szczerba, Brand Manager Żubra.
fot. Instagram
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do królestwa żubra, w którym radosny ich galop wzbudza uwagę najmniejszych mieszkańców puszczy. Nawet para kretów wychyla się z podziemnych korytarzy, by zobaczyć dwa szybkie żubry.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania reklamowe są realizowane w telewizji, internecie (m.in. w social media), a także w punktach sprzedaży. Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Za digital i PR odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Żubr