94 nominacje w 23 kategoriach Effie Awards Poland 2019

138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli (prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA) nominowało kampanie komunikacyjne i rozwiązania marketingowe zgłoszone do konkursu.
O autorze
1 min czytania 2019-09-30

Ze strony reklamodawców najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (7 nominacji) i Grupa Żywiec (5 nominacji). Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (14), Starcom (13) oraz Havas Media (9), a wśród agencji: VMLY&R (9), DDB oraz Saatchi & Saatchi IS (po 8) i Grey Worldwide Warszawa (6).

Zwycięskie kampanie poznamy podczas 20. Gali Effie, 28 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes. Effie nagradza kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat Effie Awards znajduje się na stronie awards.effie.pl/nagrodzeni/2019/

Sponsorzy Strategiczni: TVN, WP, Radio Zet
Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS
Partnerzy Merytoryczni: Premium TV TVN, Mastercard, Ellen (Media&Leads Polska)
Doradca prawny: LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Partnerzy: Douglas, Kukbuk, Prowly, Senti One, Dynamo Film
Partner Technologiczny: Samsung
Partnerzy Gali: Ballantine’s, Wyborowa, Jacobs Creek, Kinga Pienińska, Saeco
Patroni Medialni: NowyMarketing, THINKTANK, My Company, Wirtualne Media, Meloradio

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się