Jako media director Wolfram odpowiada za nadzór implementacji mediaplanów jako integralnej części strategii komunikacyjnej i kreatywnej, podnoszenie kompetencji zespołu mediowego, jakości oferowanych usług oraz poszerzanie oferty WebTalk także o aktywności wykorzystujące niestandardowe kanały w kampaniach.
– Nigdy nie zgadzałem się z widzeniem tunelowym – sprowadzaniu swojej pracy do podstawowych obowiązków wynikających z przynależności do jednego z działów, braku chęci wyjścia poza przypisaną do siebie rolę (stanowiska). WebTalk to miejsce komplementarne, pełne ludzi o kompetencjach przekraczających przypisywane na co dzień danemu stanowisku w agencjach. I to właśnie one, w połączeniu z naturalnością współpracy i międzydziałową wymianą wpływają na wysoki standard oferowanych usług – mówi Michał Wolfram, media director w WebTalk
Zobacz również
Wolfram w branży komunikacji obecny jest od ponad 8 lat. Wcześniej związany był z agencjami VMLY&R, w których rozwijał swoją ścieżkę kariery od stanowisk specjalistycznych po managerskie i Kerris, gdzie obejmował stanowisko performance marketing leada. Wśród nagrodzonych projektów realizowanych przez Michała wyróżnić można kampanię launchującą Mazdę MX-30, za którą otrzymał brązową statuetkę Effie.