Kraków po raz kolejny stanie się sercem polskiego e-commerce. To wszystko za sprawą darmowego spotkania dla osób z generacji Z, organizowanego przez firmę Shoper – właściciela najpopularniejszej platformy do handlu internetowego w Polsce. Na scenie wystąpią cenieni eksperci, specjalizujący się w produkcji wideo, mediach społecznościowych oraz e-commerce. Wśród zaproszonych są też właściciele efektywnych sprzedażowo sklepów internetowych, które działają na platformie Shoper. To wszystko po to, by ułatwić młodym start w e-biznesie.
Już w czwartek 24 sierpnia w krakowskiej siedzibie Shopera przy ul. Pawiej 9 w Krakowie, odbędzie się wydarzenie „GenZ-commerce meetup. Młodzi w e-biznesie”. To spotkanie dla wszystkich przedstawicieli generacji Z, którzy myślą o pracy związanej z social mediami, wideo contentem oraz szeroko pojętym e-commerce. Podczas wydarzenia przewidziane są prelekcje prowadzone przez cenionych ekspertów, m.in Karola Filka z domu produkcyjnego Filmcloud oraz Błażeja Serwotkę z agencji Tigers. Specjaliści podzielą się swoją wiedzą z zakresu produkcji wideo, a także pozycjonowania filmów na platformach społecznościowych takich jak TikTok czy Instagram.
Zobacz również
– Widzimy, że coraz więcej młodych osób poszukuje swojego miejsca w e-commerce. Zależało nam na tym, by pokazać im różne możliwości zawodowe, jakie oferuje Internet. Prowadzenie własnego sklepu internetowego jest jednym z nich, ale nie tylko. – mówi Artur Halik, Head of Sales Shoper, a zarazem organizator wydarzenia – Dużo rozmawiamy z naszymi stażystami, żeby poznać perspektywę osób z Pokolenia Z i to, jak postrzegają handel w Internecie. Z tych rozmów dowiedzieliśmy się wiele na temat ich potrzeb i aspiracji zawodowych. Tak powstała agenda i lista prelegentów dla naszego wydarzenia.
Wiedza i inspiracje prosto od praktyków e-commerce
Wydarzenie „GenZ-commerce meetup” to nie tylko prelekcje od praktyków wideo i mediów społecznościowych. Na scenie wystąpią także właściciele sklepów internetowych działających na platformie Shoper. Podczas prelekcji prowadzonej przez właścicieli AnalogiSklep uczestnicy dowiedzą się „Jak przenieść sklep z mediów społecznościowych na platformę sprzedażową”. Z kolei Prezes Ansin.pl w rozmowie z Arturem Halikiem opowie o historii sukcesu marki sklepu internetowego Ansin.
– Układając agendę naszego wydarzenia, staraliśmy się, by wiedza na temat e-commerce płynęła prosto od tych, którzy znają tę branżę najlepiej – czyli od właścicieli sklepów internetowych. Pracujemy i rozmawiamy z nimi na co dzień i wiemy, że sukces, który odnoszą w sieci jest nieprzypadkowy. – komentuje Artur Halik – Mam nadzieję, że wystąpienia naszych sprzedawców zainspirują młodych do sprawdzenia własnych sił w e-commerce i co najważniejsze – ułatwią im ten start. – dodaje ekspert.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorzy przewidzieli trzy prelekcje, panel dyskusyjny oraz czas na rozmowy i networking z pozostałymi uczestnikami. W programie znajdują się także ciekawe konkursy z nagrodami, przerwy kawowe, a także segmenty Q&A (pytań i odpowiedzi) z prelegentami wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegóły wydarzenia:
- Miejsce Siedziba Shoper, ul. Pawia 9, Kraków
- Data: 24 sierpnia 2023, 17:00-19:30
- Dodatkowe informacje: https://fb.me/e/uT0PteEnK