Euvic Digital (Grupa Euvic Performance), przygotowała działania komunikacyjne w social mediach dla Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP), Stowarzyszenia Kierowników Flotowych (SKFS) oraz Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej, które dotyczą realizowanych przez te organizacje flotowych studiów podyplomowych.
Celem toczącej się kampanii informacyjnej jest promocja podyplomowych studiów na kierunku Zarządzanie flotą samochodową i mobilnością organizowanych przez PZWLP, SKFS i Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej. Są to pierwsze takie studia w Polsce, realizowane od 2017 roku.
Zobacz również
– Program studiów uwzględnia najnowsze osiągnięcia techniczne, organizacyjne i informatyczne w obszarze zarządzania flotą samochodową i mobilnością, a ponieważ Euvic Performance ma doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych dla branży motoryzacyjnej, postanowiliśmy powierzyć im realizację kampanii promującej nasz kierunek podyplomowych studiów, skierowanych do obecnej i przyszłej kadry wyspecjalizowanej w dziedzinie zarządzania i finansowania flot samochodowych – powiedział Michał Jankowski, Dyrektor Biura PZWLP.
Działania reklamowe, które przebiegają pod hasłem „Postaw na rozwój dzięki podyplomowym studiom flotowym” są wspólną inicjatywą Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP), Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej oraz Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych (SKFS). Kampania potrwa do października i objęła swym zasięgiem kanały social media (Linkedin i FB).
PS Trendbook 2023: Pokolenie Z oczkiem w głowie marketerów
W artykule przyglądamy się czemu pokolenie Z jest tak istotne dla marketerów i czy cała nasza branża oszalała na punkcie tej generacji. Artykuł jest częścią naszego Trendbooka 2023, dostępnego za darmo na stronie nowymarketing.pl/trendbook2023.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing