Złote Spinacze 2013 – laureaci

6 grudnia 2013 r. odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w okresie 2012/2013.
O autorze
2 min czytania 2013-12-08

Spośród 250 zgłoszeń przesłanych do I etapu Złotych Spinaczy, nominację do nagrody głównej otrzymało w sumie 81, które walczyły o statuetkę w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych.

W tegorocznej edycji konkursu w dwóch kategoriach jury przyznało miejsca ex aequo: „Kampania społeczna” oraz „Launch nowego produktu, usługi lub firmy”. W kategorii głównej „PR korporacyjny” oraz kategorii sektorowej „Uroda” grono jurorów zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej.

Lista zwycięzców Konkursu Złote Spinacze 2013:

KATEGORIE GŁÓWNE:

1. PR korporacyjny:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

2. PR produktu:

  • Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2, Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion

3. Kampania edukacyjna:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Konfederacja Lewiatan, Przedsiębiorcy tworzą

4. Komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Lighthouse Consultants, „Sprawa poznańska” czyli zażegnanie kryzysu w zarodku

5. Public Affairs i Lobbying:

  • FleishmanHillard, Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE)

6. Kampania społeczna:

7. Komunikacja wewnętrzna:

  • BNP Paribas Bank Polska, Porozmawiajmy o kampanii

8. Event komercyjny:

  • Neinver Polska i Imago Public Relations, Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw

9. Event społeczny:

  • Go Culture i Fundacja „Kultura nie boli”, Big Book Festival 2013

10. Launch nowego produktu, usługi lub firmy:

  • Publicon Public Relations, Kurkowa 14
  • WALK PR, Bractwo Feniksa-WALK PR dla Carlsberg Polska

11. Corporate Social Responsibility:

  • Orange Polska, Pracownie Orange

12. PR miejsca, miasta lub regionu:

  • PR Inspiration, Mall Wall Art

13. Social media:

  • Sarota PR, SAPPHIRE rozGRYwka

14. Business-to-Business PR:

  • MAKRO Cash and Carry Polska, Korona Smakosza

15. PR finansowy i relacje inwestorskie:

  • NOBILI PARTNERS, Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A.

16. Sektor publiczny:

  • Partner of Promotion, „dalEKOwzroczni” – przyszłość w czystych barwach

KATEGORIE SPECJALNE:

1. Kreatywność:

2. Efektywność:

KATEGORIE SEKTOROWE:

1. Technologia, IT, telekomunikacja:

  • Intel Technology Poland i Monday Public Relations, Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce

2. Finanse:

  • ING Życie, „Zrób Rakowi Wspak” – Niestandardowe działania PR dla produktu – ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie

3. Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne):

4. Uroda:

  • Jury zdecydowało o nieprzyznaniu nagrody głównej

5. Sektor spożywczy:

  • Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2 Coca-Cola. Podziel się radością!, czyli magia imion

6. Media i styl życia:

7. Kultura:

8. Sport, turystyka, rekreacja:

  • Partner of Promotion, Twardziele o miękkich sercach

9. Nieruchomości i budownictwo:

  • Publicon Public Relations, Kurkowa 14

10. Przemysł, transport, logistyka:

  • Neinver Polska i Imago Public Relations, Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw