Niespodziewani goście? Domino’s Pizza przychodzi na ratunek!

Niespodziewani goście? Domino’s Pizza przychodzi na ratunek!
Amerykańska sieć pizzerii Domino’s oferuje klientom darmową średnią pizzę z dwoma dodatkami. Co trzeba zrobić, aby ją zdobyć? Pierwszym krokiem jest zarejestrowanie się w programie lojalnościowym restauracji.
O autorze
1 min czytania 2023-10-12

Fot. Media społecznościowe Domino’s

Akcja ma związek z promocją systemu lojalnościowego skierowanego do miłośników pizzy. Domino’s postanowiło przypomnieć o nim swoim gościom i zachęcić ich do zbierania punktów w zamian za złożone zamówienie.

Co ważne, dotychczas klienci Domino’s otrzymywali 10 pkt za zamówienie za co najmniej 10 dolarów. Teraz wystarczy wydać pięć dolarów, aby zdobyć pierwsze punkty.

3 kroki do pizzy, czyli zasady akcji

Aby otrzymać darmową pizzę, należy wykonać trzy proste kroki:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. dołączyć do programu Domino’s dla stałych klientów,
  2. dokonać zamówienia internetowego za minimalną kwotę 7,99 dolarów,
  3. wybrać dodatki do pizzy, która już niebawem zostanie dostarczona pod wskazany adres.

Co ważne, z akcji promocyjnej mogą skorzystać zarówno nowi użytkownicy aplikacji, jak i ci, którzy zdecydowali się powrócić do programu lojalnościowego, a zamówienie będzie do zrealizowania przez 30 dni.

Domino’s + Work in Progress = współpraca pełna smaku

Niecodzienna, smakowita kampania pizzerii Domino’s jest realizowana we współpracy z agencją Work in Progress. To ona odpowiada za reklamy telewizyjne, internetowe spoty video, banery w social mediach i w witrynach internetowych widziane w amerykańskich miastach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pierwszym efektem kooperacji Domino’s i Work in Progress jest filmik pt. „Jar”, w którym darmowa pizza okazuje się remedium na słoik sosu pomidorowego, którego nie można odkręcić. Jakie jeszcze kreacje przygotowała Work in Progress? Przekonamy się niedługo, ale jednego możemy być pewni — będzie pysznie!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Źródło: Youtube

Zakończenie kampanii związanej z darmową pizzą jest planowane na 24 lutego 2024 roku.

PS Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard

To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.

PS2 Domino’s Pizza promuje serial „Stranger Things”

Z okazji premiery czwartej części „Stranger Things” Domino’s Pizza i Netflix uruchamiają aplikację „Mind-Ordering”. W ramach kampanii powstał także spot promocyjny wzorowany popularnym serialem.