Źródło obrazka: wikimedia.org
Perspektywy na przyszłość
Założyciele Super-Pharm poinformowali o planach rozwoju marki na najbliższe lata. Podali do publicznej wiadomości, jakie ciekawe trendy w obszarze beauty zostaną włączone do oferty sieci sklepów. Klienci mogą spodziewać się usług takich, jak: skip care, moisture sandwich, sexual wellness, k-beauty 2.0 i slow beauty.
Zobacz również
O tym, że marka planuje otwieranie nowych drogerii bez aptek, wiedziano już w ubiegłym roku.
– Tak, rozmawiamy o tworzeniu drogerii bez aptek. To jest ciągle w fazie dyskusji, ale dyskusje są lepsze niż były kiedyś. Kiedyś mówiło się w firmie, że jest to absolutnie niemożliwe. Dzisiaj otwieramy się na ten koncept i będziemy go rozważać – powiedziała wówczas Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland.
Ostatecznie w maju br. potwierdzono chęć budowania przez markę punktów sklepowych bez aptek. Aktualnie, Super-Pharm jest siecią liczącą ok. 80 proc. fizycznych placówek w różnych formatach oraz sklepów internetowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Franczyza całkiem możliwa
Co więcej, w lipcu 2023 r. sieć drogerii poinformowała, że nie wyklucza wprowadzenia u siebie systemu franczyzowego. Jeszcze 4 lata temu, były plany otwarcia sklepów z franczyzą, a także nawiązania współpracy z niezależnymi przedsiębiorcami. Nie zostały one zrealizowane, na co mogła mieć wpływ pandemia. Dziś pomysły te są bardziej realne, niż wcześniej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Do tej pory Super-Pharm Poland nie otwierała drogerii w systemie franczyzowym, nie wykluczamy takiego modelu współpracy w przyszłości i już teraz prowadzimy prace mające na celu opracowanie zasad udzielania franczyzy – powiedziała prezes Kolaszyńska.
Nowa, lepsza jakość
Drogeria działająca online będzie poszerzona o rynki zagraniczne. Prezes Super-Pharm dodała, że klienci mogą liczyć na nowości oraz ekscytujące zmiany. Wdrożone zostaną też inne projekty, nad którymi marka w ostatnich latach pracowała.
Wiadomo już, że sklepy na pierwszym miejscu będą stawiały przyjemność dbania o siebie. Oznacza to m.in. upowszechnienie usług pielęgnacyjnych, które poprawiają wygląd i sprzyjają lepszemu samopoczuciu.
Super-Pharm chce trafiać do klientów mających szczególne wymagania, czyli takich, którzy celują w usługi jak najlepszej jakości, znają możliwości estetycznych zabiegów i dbają o piękny oraz atrakcyjny wizerunek częściej, niż regularnie. Z tego powodu marka udostępni w sklepach nowe produkty kosmetyczne, a także umożliwi wykonanie zabiegów fryzjerskich oraz badań skóry.
– W nowym unikatowym na polskim rynku modelu Skin & Beauty by Super-Pharm oferować będziemy profesjonalne usługi, aby spełniać marzenia najbardziej wymagających klientów. Staramy się, żeby doświadczenia zakupowe były jak najbardziej komfortowe i przyjemne – powiedziała prezes Kolaszyńska.