fot. screen YouTube.com
Jak informowaliśmy na łamach naszego portalu, 7 listopada br. Krzysztof Stanowski poinformował o tym, że założył własny kanał w serwisie YouTube. Wcześniej dodał również, że sprzedał swoje udziały w Kanale Sportowym. Nowym udziałowcem został Maciej Wandzel, biznesman i były współwłaściciel Legii Warszawa.
Zobacz również
„Kanał Zero”, czyli nowy kanał założony przez Krzysztofa Stanowskiego, ruszy prawdopodobnie 1 lutego 2024 roku, ale na dzień 13 listopada br. ma już blisko 240 tysięcy subskrybentów. Dziennikarz podkreśla, że nie będzie to rozwój solowej kariery, a do projektu zaprosi wiele wyjątkowych osób.
fot. screen pokazujący statystyki Kanału Zero (socialblade.com)
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kanał Sportowy był legendą
Kanał Sportowy od czasów powstania wydawał się strzałem w dziesiątkę. Odbiorcy nie mieli wątpliwości, co do jakości powstałych materiałów, ponieważ twórcami kanału od początku byli znani dziennikarze – Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski. Dodatkowo, to co przyciągało kolejnych fanów to coraz nowsze formaty. KS zyskał ponad milion subskrypcji, miał duże zasięgi i nierzadko milionowe wyświetlenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednak od momentu kiedy Krzysztof Stanowski poinformował o tym, że opuszcza Kanał Sportowy, duża część subskrybentów odeszła razem z nim, co doskonale widać w statystykach.
fot. screen pokazujący statystyki Kanału Sportowego (socialblade.com)
Ilość subskrypcji regularnie spada, w szczególności po tym, jak Stanowski opublikował film, w którym wyjaśnił swoje powody opuszczenia spółki. Mówił w nim między innymi o niesprawiedliwym podziale finansowym czy o negatywnej atmosferze pracy. Wspomniany film został opublikowany po tym, jak w jednym z odcinków na Kanale Sportowym, zatytułowanym „HEJT PARK: Jesteśmy na Ty z Hotelu Arłamów”, pojawiły się nieprzychylne komentarze skierowane w Stanowskiego.
Powyższy film Krzysztofa Stanowskiego ma już blisko 2 miliony wyświetleń.
Jaka przyszłość może czekać Kanał Sportowy?
Krzysztof Stanowski był jednym z tych dziennikarzy na Kanale Sportowym, który dostarczał treści wykraczających poza tematykę sportową. Bardzo często to właśnie tego rodzaju filmy generowały największe wyświetlenia. Wydaje się, że pewna era dobiegła końca i Kanał Sportowy wróci wyłącznie do tematów sportowych i tych związanych z e-sportem.
PS Lipton zrywa współpracę z Kanałem Sportowym. Jest nowe oświadczenie
Marka znana z produkcji herbaty przekazała w niedzielę informację, że nie będzie już współpracowała z Kanałem Sportowym.
PS2 Kanał Sportowy zablokowany przez YouTube
Niewybredne żarty i odejście Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego zbiegły się w czasie z rezygnacją z udziału w projekcie kilku istotnych reklamodawców. Jakby tego było mało, to właśnie okazało się, że sam YouTube zablokował profil Kanału Sportowego.