fot. screen YouTube
Aktualizacja 17.11.23, godz. 11:15
Kanał Zero, założony przez Krzysztofa Stanowskiego, przekroczył liczbę 400 tys. subskrypcji. Z kolei pierwszy opublikowany na kanale film zatytułowany „Kanał Zero – co to będzie?” zyskał już ponad milion wyświetleń. To jednak nie koniec statystyk, które mogą powalić niektórych na kolana.
Zobacz również
11 listopada br. Krzysztof Stanowski ogłosił na swoim profilu w serwisie X, że „szuka utalentowanych ludzi”. Chodziło o osoby, które chciałyby włączyć się we współtworzenie Kanału Zero.
fot. Twitter
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jak się okazało, ogłoszenie spotkało się z dużym zainteresowaniem i 16 listopada br. Stanowski poinformował, że w ramach castingu otrzymał blisko 2 tys. zgłoszeń od osób, które chciałyby podjąć współpracę z dziennikarzem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Twitter
Jak podaje Krzysztof Stanowski, do kolejnego etapu, czyli rozmów na żywo, wybranych zostanie 100 osób.
Publikacja 15.11.2023
Krzysztof Stanowski, 14 listopada br., opublikował pierwszy film na swoim nowym kanale w serwisie YouTube – Kanał Zero. Dziennikarz na początku nagrania tłumaczy, że chciał opublikować tego rodzaju zapowiedź w momencie kiedy na kanale pojawi się ćwierć miliona subskrypcji, ale nie zdążył, ponieważ subskrypcje nadal rosną w zaskakującym tempie. Dodał również, że zastanawiał się czy nie trzymać projektu w tajemnicy do samej premiery, jednak o publikacji pierwszego nagrania zadecydował m.in. fakt, że kanał nie pojawiał się w wyszukiwarce YouTube’a.
W filmie nie zabrakło wzmianki o tym, że Stanowski już rozmawia z potencjalnymi partnerami, współpracownikami oraz sponsorami kanału.
Dziennikarz wspomina, że Kanał Zero nie bez przyczyny otrzymał taką nazwę. Ma on zbierać „osobowości, autorytety, poważne osoby z różnych dziedzin życia”. Zawarte w nazwie słowo „zero” ma być interpretowane nie dosłownie, a jako znak dobrej jakości.
Stanowski dodaje, że publikacje na kanale mają pojawiać się nawet 3 lub 4 razy dziennie. W planach jest stworzenie m.in. pasma porannego (lekkie, zabawne) czy pasmo wieczorne (z ciekawymi rozmowami. To, co ma być zupełną nowością to przestrzeń między porankiem a wieczorem. Stanowski podkreśla, że chciałby działać w tym czasie z osobami, które są specjalistami w swoich dziedzinach, są rozpoznawalne i będą chciały wystąpić na portalu YouTube. Tytułowe „zero” ma zostać dopasowane do różnych dziedzin, np. „filmowe zero”, „medyczne zero”, „biznesowe zero” itp. Treści mają skupiać się przede wszystkim na tym, czym żyje Polska, nie na tematach niszowych.
Na Kanale Zero nie zabraknie także tematów sportowych. Przede wszystkim, gdy w świecie sportu będzie działo się coś ważnego.
Premiera przewidziana jest na 1 lutego 2024 roku.
PS Kanał Sportowy traci subskrybentów. Zyskuje z kolei „Kanał Zero”
Konflikt pomiędzy Kanałem Sportowym a Krzysztofem Stanowskim trwa. Stanowski opublikował film z wyjaśnieniami na temat tego, dlaczego odszedł z KS. Nagranie było m.in. odpowiedzią na nieprzychylne komentarze skierowane w jego stronę podczas emisji jednego z odcinków Hejt Parku.
PS2 Krzysztof Stanowski z nowym kanałem na YouTube. Nie ma na nim filmów, a liczba subskrypcji przekroczyła 100 tys.
7 listopada br. Krzysztof Stanowski poinformował, że założył własny kanał w serwisie YouTube. Jego nazwa to „Kanał Zero”. Podobno w projekt, poza założycielem, ma być zaangażowanych wiele osób. Szczegóły zostaną podane w późniejszym terminie.