Gra zaprojektowana przez sieć ma w rozrywkowy sposób wprowadzić młodych miłośników gier w tematy istotne społecznie, takie jak ograniczenie marnowania żywności i świadome odżywianie.
Kaufland opracował własną przestrzeń na platformie Roblox dla wszystkich krajów, w których obecna jest sieć. W „Kaufland World”, mającym charakterystyczny kształt litery „K”, użytkownicy mogą m.in. zbierać wirtualne owoce i warzywa, przygotowywać smakowite dania oraz sprawdzić swoje umiejętności w poszukiwaniu skarbów. Gra posiada również walor edukacyjny w postaci zadań, które mają przybliżyć użytkownikom tematykę świadomego odżywiania i ograniczenia marnowania żywności. Produkty, które zostały zebrane, ale nie są potrzebne do przygotowania potraw, można uratować przed zmarnowaniem, przy okazji otrzymując punkty Kaufland Card. Punkty można później wykorzystać do odblokowania kolejnych funkcji, stroju dla awatara lub zakupu określonych przedmiotów. Ponadto użytkownicy mogą zdobywać „punkty świeżości” – jeżeli pokonają tor przeszkód lub przygotują koktajle i dania według dedykowanych przepisów.
Zobacz również
– Widzimy bardzo duży potencjał w rozwiązaniach oferowanych przez platformę Roblox, dlatego postanowiliśmy stworzyć naszą autorską wirtualną rzeczywistość. Jest w niej duża dawka zabawy, ale także edukacji, która – mamy nadzieję – przypadnie do gustu wszystkim klientom sieci oraz użytkownikom platformy – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.
W „Kaufland World” znajduje się też wirtualny sklep sieci, specjalna przestrzeń do robienia selfie, która odkrywa tajniki czekających gracza przygód czy strefa treningowa umożliwiająca fizyczne przygotowanie do czekających w grze wyzwań.
Zdjęcie główne: materiały prasowe Kaufland
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę
8 listopada 2023 r. w popularnej grze Roblox rozpoczęła się rowerowa przygoda edukacyjna, w której na graczy czekają różne wyzwania. Škoda przygotowała serię misji rowerowych, a każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad ruchu drogowego podczas ich wykonywania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 Żabka wkracza do świata Fortnite. Mapa wzorowana na Poznaniu areną rywalizacji o żappsy
Żabka wprowadza kolejne rozwiązania, które pozwolą jej być jeszcze bliżej swoich klientów. Od teraz każdy kochający współzawodnictwo online może konkurować z graczami z całego świata w jednej z najpopularniejszych gier – Fortnite.
PS3 PKO Bank Polski otrzymał nagrodę Global Retail Banking Innovation Award 2023 za budowanie obecności marki w Metaverse
PKO Bank Polski zwyciężył w międzynarodowym konkursie Global Retail Banking Innovation Awards 2023 w kategorii “Outstanding Customer Relations & Brand Engagement Initiative”.