Adele i Shakira promują perfumy z Lidla. To pracownice sklepu, a nie znane piosenkarki

Adele i Shakira promują perfumy z Lidla. To pracownice sklepu, a nie znane piosenkarki
Lidl stworzył kampanię perfum dostępnych w supermarketach. Wystąpili w niej: Shakira, Adele, Robbie Williams czy Chris Pratt. NIe chodzi jednak o znane gwiazdy.
O autorze
1 min czytania 2024-02-02

Swojego wizerunku w reklamach udzielili pracownicy sklepu, którzy noszą identyczne imiona lub nazwiska jak znani artyści. W kreacjach można zobaczyć:

  • Adele Prattley, ekspedientkę w magazynie z Lidla Luton RDC,
  • Shakirę Khan z Lidl Luton,
  • Chrisa Pratta z Lidl Preston Grange,
  • Robbiego Williamsa z Lidla Stanningley.

Źródło: famouscampaigns.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasi koledzy są na co dzień supergwiazdami, więc do kogo innego mielibyśmy zadzwonić, gdybyśmy chcieli rozpocząć głośną kampanię promującą nasze perfumy, niż nasze własne Adele, Shakira, Chris i Robbiego? – komentuje Peter De Roos, dyrektor ds. klientów w Lidl GB.

Perfumy z Lidla to tzw. odpowiedniki znanych zapachów od dużych marek. Produkty zyskały dużą popularność na TikToku. Użytkownicy porównywali je z luksusowymi zapachami, chwalili za trwałość i polecali kupić, komentując, by ten, kto zobaczył filmik „nie szedł, a biegł” do Lidla. TikToki powiązane z „wirusowymi perfumami Lidl” zgromadziły łącznie aż 724,4 miliona wyświetleń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Koszt jednego flakonu to 5,25 GBP. Seria zapachów jest dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl w UK.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: Lidl

PS Lidl powoli wycofuje się ze sprzedaży tytoniu

Lidl stopniowo rezygnuje ze sprzedaży papierosów i wszelkiego rodzaju wyrobów tytoniowych. Zmiany będą wprowadzone w duńskich sklepach tej sieci.

PS2 Lidl Polska w trosce o osoby ze spektrum autyzmu oraz ich bliskich

Lidl Polska już od kilku lat zapewnia we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski „Ciche godziny” – rozwiązanie zwiększające komfort osób ze spektrum autyzmu oraz ich rodzin i opiekunów.