Paulina Chylewska przekonuje: „Jesteśmy wystarczająco dobre” i zmienia slogan firmy

Paulina Chylewska przekonuje: „Jesteśmy wystarczająco dobre” i zmienia slogan firmy
Paulina Chylewska, właścicielka firmy Chylewska&Co. postanowiła zmienić hasło brandu z „Presence Perfect" na „Good enough". W ten sposób podkreśla, że nie trzeba być idealnym.
O autorze
1 min czytania 2024-02-05

Dziennikarka i prezenterka telewizyjna, Paulina Chylewska, wprowadziła istotne zmiany w funkcjonowaniu prowadzonej przez siebie firmy. I tak dotychczasowy slogan: „Presence Perfect” zmienił się w „Good Enough”.

fot. Materiały prasowe Chylewska&Co.

– Kiedy zaczynałyśmy pracę, prowadziło nas hasło: „Presence Perfect” – wielowymiarowa perfekcja – w prezencji, obecności, postawie, bo byłyśmy przekonane, że podczas naszych szkoleń potrafimy wydobyć z naszych klientów wszystko, co najlepsze. […] Świat stale każe im dążyć do doskonałości i zawiesza poprzeczkę coraz wyższej. Dlatego my, „Presence Perfect” zamieniamy na „Good Enough”. Autoprezentacja naszych klientów i klientek nigdy nie będzie perfekcyjna, ale będzie ich własna, prawdziwa i słyszalna — tłumaczy swoją decyzję Chylewska.

fot. Materiały prasowe Chylewska&Co.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym celem funkcjonowania Chylewska&Co. jest wzmacnianie roli kobiet na rynku pracy. Firma koncentruje się również na pomocy kobietom w zdobywaniu wciąż zdominowanego przez mężczyzn świata. W tym celu oferuje szkolenia z autoprezentacji, wystąpień publicznych i kształtowania marki osobistej. W ofercie nie brakuje również warsztatów z zarządzania kryzysem medialnym.

Kobiety stawiają na rozwój osobisty

Jak podkreśla Paulina Chylewska, jednym z kluczowych problemów wpływających na mniejszą niż w przypadku mężczyzn obecność kobiet na rynku, jest brak pewności siebie. Dzięki profesjonalnym szkoleniom możliwe staje się wprowadzanie zmian w myśleniu i działaniu aktywnych zawodowo i społecznie kobiet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Od początku naszych zawodowych karier słyszałyśmy, że musimy walczyć, pokazać, że jesteśmy najlepsze, że w kolejce na nasze miejsce czeka 10 perfekcyjnych kandydatek, że jesteśmy tak dobre jak nasz ostatni program, kampania, raport czy finansowy wynik. Dziś chcemy powiedzieć temu: STOP. Nie jesteśmy perfekcyjne i nigdy nie będziemy, jesteśmy wystarczająco dobre i to jest ok. Ta świadomość także w autoprezentacji jest uwalniająca, również dla naszych klientek — dodaje Chylewska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: materiały prasowe Chylweska&Co.

PS Magdalena Hamera (KOMPOT Studio): Najważniejsza jest wiarygodność

Jak to się stało, że za sterami agencji marketingowej siedzą… psiaki? Dlaczego CSR jest tak istotnym filarem działania KOMPOT Studio? W jaki sposób rozpocząć działania CSRowe w naszym przedsiębiorstwie? Między innymi o tym rozmawiam z właścicielką firmy — Magdaleną Hamerą.

PS2 „Kobieta musi być do wyboru”. Nowa kampania marki YES

YES po raz kolejny porusza wątki istotne dla dzisiejszego postrzegania kobiet. W nowej kampanii wykorzystuje wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy”. Poezja spotyka się tu z intrygującą wizualną interpretacją.