Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2023

Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2023
Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.
O autorze
2 min czytania 2024-02-07

Kreatywność i efektywność to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą te dwie cechy. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu różnorodnych kategoriach, zaś Grand Prix otrzymają twórcy i twórczynie kampanii, która zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpie z obecnych trendów, ale też jest przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo. 

Podczas obrad jury, złożonego z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców, zdecydowano, które spośród zgłoszonych kampanii wyróżniają się kreatywnością i skutecznością i mają szansę powalczyć o statuetkę konkursu. 

Pełna lista nominacji w poszczególnych kategoriach

„Unskippable” Creative

  • Jestem przyszłością – YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
  • Każdemu może się zdarzyć #2 – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Łowicz Boys – Grupa Maspex, Feeders Agency, Letemknow Sequence
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

The Underdog

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • HRejterzy – Mały Gigant Świata IT – CodeTwo
  • #miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia

Ingenious Insight

  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate
  • Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Full Funnel Marketing on YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • BLIKOMANIA 2023 – BLIK, Polski Standard Płatności Sp. z o.o., Spark Foundry, Change Serviceplan
  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • #miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • W środowisku Pracuj.pl 2023 – Pracuj.pl, K2 Precise
  • Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi – De’Longhi Polska Sp. z o.o., Sales Tube, Mediaplus, Performance Media
  • Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate

Force for Good

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia
  • Obieg zamknięty w McDonald’s – McDonald’s Polska, DDB, OMD

Action Driver

  • Podaruj Wigilię 2022 – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Wpływ strategii Value-Based Bidding na efektywność kampanii wideo – Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Sales&More
https://www.youtube.com/watch?v=1wPPCbVGh0g&ab_channel=LINK4
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Zwycięzców poszczególnych kategorii oraz Grand Prix poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

PS YouTube Works Awards 2022 przyznane: Grand Prix dla kampanii „Jestem kobietą” marki YES

Sprawdź zwycięzców zeszłorocznej edycji YouTube Works Awards. Grand Prix zdobyła kampania „Jestem kobietą” marki YES, która została wyróżniona także w dwóch innych kategoriach. Jury nagrodziło także kampanie Jeronimo Martins Polska, Storytela, Mastercard i Grupy Maspex.