Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia

Klaaar zrywa z… plastikiem. Walentynkowa kampania dająca do myślenia
Dzień Zakochanych to uniwersalne święto obchodzone w różny sposób, w wielu regionach świata. Celebrują je nie tylko pary, ale też… marki. Okazuje się, że w Walentynki można też jednak zerwać - tak właśnie zrobiła belgijska marka Klaaar. Zastanawiacie się z kim zerwała? Czytajcie dalej!
O autorze
1 min czytania 2024-02-14

Klaaar to belgijska marka produkująca chusteczki do prania. Brand stale deklaruje swoją dbałość o planetę i przywiązuje ogromną wagę do kwestii zrównoważonego rozwoju. Dlatego też z okazji Walentynek postawił na… zerwanie. „Z kim?” – pomyślicie. W zasadzie to powinniście zapytać z czym – bo chodzi o plastik

Marka, specjalnie na Dzień Zakochanych, zaplanowała start swojej outdoorowej kampanii. Na belgijskich ulicach stanęły billboardy z dobrze nam znanymi hasłami „Dear plastic, I’m breaking up with you“, Dear plastic, we’re on a break“, Dear plastic, I’m swiping left on you“ czy Dear plastic, I’m not sorry I ghosted you“. Niżej znalazło się logo brandu oraz hasło „wash clean and green”

Źródło zdjęć: Klaaar

Trzeba przyznać, że jest to jedna z ciekawszych walentynkowych kampanii, która w mądry sposób wykorzystuje popularność tego święta po to, aby zwrócić uwagę na problem wszechobecności plastiku – a co za tym idzie – konieczność jego ograniczenia

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A jak Wasze Walentynki?

Zdjęcie główne: Klaaar

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Czy Polacy pokochali wielorazowe opakowania na pizzę [WYWIAD]

Priorytetem dla pizzerii Pollypizza jest zrównoważona działalność restauracji. Właśnie dlatego restauracja wprowadziła wielorazowe opakowania na pizzę. Ile osób skorzystało z wielorazowych opakowań? Jakie były reakcje klientów? M.in. o to zapytaliśmy Olę Dojnikowską, właścicielkę pizzerii Pollypizza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Marathon International daje drugie życie plandekom samochodowym

Marathon International ogłasza program odnawialności, czyli „Druga Szansa dla Plandek”.

PS3 Coca-Cola usuwa etykiety z butelek Sprite i upraszcza proces recyklingu

Do marca klienci wybranych sklepów Tesco Express mieszczących się w Brighton, Hove, Bristolu, Londynie i Manchesterze, będą mogli spotkać na półkach “nagie” butelki napoju Sprite. Będą one pozbawione etykiet, co jest wynikiem trwającego badania pilotażowego organizowanego przez Coca-Colę.