Klaaar to belgijska marka produkująca chusteczki do prania. Brand stale deklaruje swoją dbałość o planetę i przywiązuje ogromną wagę do kwestii zrównoważonego rozwoju. Dlatego też z okazji Walentynek postawił na… zerwanie. „Z kim?” – pomyślicie. W zasadzie to powinniście zapytać z czym – bo chodzi o plastik.
Marka, specjalnie na Dzień Zakochanych, zaplanowała start swojej outdoorowej kampanii. Na belgijskich ulicach stanęły billboardy z dobrze nam znanymi hasłami „Dear plastic, I’m breaking up with you“, „Dear plastic, we’re on a break“, „Dear plastic, I’m swiping left on you“ czy „Dear plastic, I’m not sorry I ghosted you“. Niżej znalazło się logo brandu oraz hasło „wash clean and green”.
Zobacz również
Źródło zdjęć: Klaaar
Trzeba przyznać, że jest to jedna z ciekawszych walentynkowych kampanii, która w mądry sposób wykorzystuje popularność tego święta po to, aby zwrócić uwagę na problem wszechobecności plastiku – a co za tym idzie – konieczność jego ograniczenia.
A jak Wasze Walentynki?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: Klaaar
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Czy Polacy pokochali wielorazowe opakowania na pizzę [WYWIAD]
Priorytetem dla pizzerii Pollypizza jest zrównoważona działalność restauracji. Właśnie dlatego restauracja wprowadziła wielorazowe opakowania na pizzę. Ile osób skorzystało z wielorazowych opakowań? Jakie były reakcje klientów? M.in. o to zapytaliśmy Olę Dojnikowską, właścicielkę pizzerii Pollypizza.
PS2 Marathon International daje drugie życie plandekom samochodowym
Marathon International ogłasza program odnawialności, czyli „Druga Szansa dla Plandek”.
PS3 Coca-Cola usuwa etykiety z butelek Sprite i upraszcza proces recyklingu
Do marca klienci wybranych sklepów Tesco Express mieszczących się w Brighton, Hove, Bristolu, Londynie i Manchesterze, będą mogli spotkać na półkach “nagie” butelki napoju Sprite. Będą one pozbawione etykiet, co jest wynikiem trwającego badania pilotażowego organizowanego przez Coca-Colę.