Iga Świątek może poszczycić się tytułem najlepszej tenisistki w Polsce i na świecie, a także m.in. pierwszym miejscem w rankingu Forbes, oceniającym najcenniejsze kobiece marki osobiste w Polsce. Ponadto aktywnie angażuje się w rozmaite działania poza kortem, takie jak akcje charytatywne. Tytuł ambasadorki Lancôme pozwolił jej połączyć wszystko w jedno. Nie jest to bowiem typowa współpraca, ale także okazja, żeby rozwijać się na wielu polach. Poprzez Write Your Future – globalny projekt społeczny marki – będzie dawać wsparcie i motywację innym kobietom. Współpraca z Lancôme to także okazja do odkrywania kobiecości i celebrowania czasu poświęconego samej sobie, który przy napiętym terminarzu tenisistki jest szczególnie cenny.
– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości – powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek.
Zobacz również
Lancôme pierwszą marką beauty wśród partnerów biznesowych Igi
Iga Świątek do tej pory współpracowała z wieloma topowymi markami. Jeszcze nigdy nie doszło jednak do jej partnerstwa z żadnym przedstawicielem branży beauty. Lancôme jest zatem pierwszym partnerem biznesowym z tej kategorii, z którym współpracuje Iga Świątek. Obie strony łączy wiele, więc wspólne działania pozwolą lepiej wybrzmieć wartościom ważnym dla tenisistki i francuskiej marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Niezmiernie się cieszę, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność, wierzyły w swoje możliwości i pewne siebie realizowały swoje marzenia. Jako fan tenisa, jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek, ponieważ łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób. Wspólnie będziemy celebrować różnorodność, redefiniować kobiecość i tworzyć przyszłość, w której każda kobieta może napisać własną historię – powiedział Valéry Gaucherand, prezes L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Iga wsparciem Write Your Future
Utalentowana tenisistka wielokrotnie dała wyraz temu, że sytuacja kobiet nie tylko w sporcie, ale i w innych wymiarach, jest dla niej niezwykle ważna. Teraz swój głos Iga będzie wykorzystywać angażując się w Write Your Future, globalny projekt społeczny Lancôme, którego celem jest walka z nierównościami poprzez edukację. Program realizowany jest w ponad 25. krajach we współpracy z lokalnymi organizacjami pozarządowymi. W 2024 roku wystartuje on także w Polsce, pod hasłem „Bądź autorką swojej przyszłości”. Będzie skierowany przede wszystkim do młodych kobiet na wczesnych etapach kariery, a jego celem będzie zmniejszanie luki w możliwościach w dostępie do rynku pracy.
Zdjęcia: mat. pras.