Już 12 czerwca na pytania czytelników i czytelniczek NM odpowie Adam Zemełka, doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, doktor nauk o zdrowiu, psycholog biznesu i kognitywista.
Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie dr. Zemełce – ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ!
Zobacz również
Czas trwania spotkania ok. 60-90 minut.
Zasady działania Q&A
- Zarejestruj się na bezpłatne Q&A.
- Najpóźniej do 10.06 wypełnij ankietę i prześlij w formularzu jedno pytanie z obszaru neuronauki i psychologii do Adama Zemełki.
- 12.06 podczas webinaru ekspert odpowie na wybrane pytania.
Program spotkania
Podczas sesji pytań i odpowiedzi dowiesz się między innymi:
- Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego?
- Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu?
- Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?
- Jakie są najczęściej popełniane błędy poznawcze i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych,
- Czy zawsze negatywne reakcje na reklamę stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?
Poznasz także odpowiedzi na wybrane pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poznaj naszego prelegenta
Adam Zemełka
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej.
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Współtwórca jednego z pierwszych autoterapeutycznych projektów online. Praktyk terapii eklektycznej, w której dominuje podejście skoncentrowane na rozwiązaniach oraz racjonalno-emotywna terapia zachowań.
Wykładowca akademicki – od ponad dekady związany z uczelniami w Poznaniu i Warszawie. Badacz i popularyzator neuronauk stosowanych w edukacji, marketingu i terapii.
Autor kilku książek (w tym bestsellera „Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia”, Sensus 2023) oraz kilkudziesięciu artykułów, publikowanych regularnie w prasie psychologicznej i marketingowej. Pasjonat twórczości Davida Bowie, fan humoru Larry’ego Davida i miłośnik psów rasy cavalier, których przedstawiciela ma szczęście być (rozpieszczającym) opiekunem.
PS Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]
W drugim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział o neuronauce w praktyce, czyli m.in. o tym, jak trafić z przekazem reklamowym oraz szeroko pojętą komunikacją do przebodźcowanych klientów.